حجت‌الاسلام معتمدی مطرح کرد؛

کاشان مهد ادب، فرهنگ و هنر کشور است

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۰۲۸۶
کاشان مهد ادب، فرهنگ و هنر کشور است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، این شهرستان را مهد ادب، فرهنگ و هنر استان و کشور خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، این شهرستان را مهد ادب، فرهنگ و هنر استان و کشور خواند و گفت: کاشان یکی از شهرستان‌های بسیار مهم برای ما بوده که برای تقویت زیر ساخت‌های فرهنگ و هنر آن در تلاش هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در کاشان خاطرنشان کرد: اگر هر پروژه‌ای که در حوزه‌های مختلف اجرا می‌شود پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد، می‌توانیم ظرفیت‌های بالقوه شهرستان را بالفعل نماییم.

وی از دلسوزی و همراهی مسئولان شهرستان کاشان اعم از امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس و... برای توسعه فرهنگ و هنر شهرستان تقدیر نمود و گفت: کاشان از جمله شهرستان‌های با ظرفیت فرهنگی هنری بسیار بالا بوده که با همدلی و تعامل می‌توان برنامه‌های مهمی در آن اجرا نمود.

علی اکبر مرتضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در این جلسه پیرامون ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان و برنامه‌های در دست اقدام از جمله پروژه مجتمع فرهنگی هنری کاشان توضیحاتی بیان کرد.

خاطرنشان می‌شود، دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان 25 تیرماه در دفتر مدیرکل انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز