شهردار اصفهان:

عملیات اجرایی پروژه تراموا به زودی آغاز میشود

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۰۶۷۵
عملیات اجرایی پروژه تراموا به زودی آغاز میشود
در این دوره مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا عملیات اجرایی پروژه تراموا به زودی آغاز شود و در این راستا هر یکشنبه جلساتی برگزار می‌شود که در آن وضعیت پروژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز  در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به پروژه تراموا گفت: در این دوره مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا عملیات اجرایی پروژه تراموا به زودی آغاز شود و در این راستا هر یکشنبه جلساتی برگزار می‌شود که در آن وضعیت پروژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح پیرایش شهری، افزود: در هر کدام از مناطق پانزده‌گانه شهر یک خیابان برای اجرای طرح پیرایش شهری انتخاب شده و در فرصت‌های بعدی تمام خیابان‌های شهر پیرایش می‌شود.

شهردار اصفهان از شهروندان به ویژه کسبه درخواست کرد: در خیابان‌هایی که طرح پیرایش شهری اجرا می‌شود، نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند تا شهر از نازیبایی‌ها به دور باشد.

وی گفت: حرکت به سوی اجرای پروژه‌های عمرانی جدید در کنار افتتاح‌های هفتگی در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار گرفته است.

نوروزی با بیان اینکه در هفته جاری و در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با حضور شهروندان و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در منطقه ۱۳ ورزشگاه شهدای دستگرد و یک بوستان را افتتاح و عملیات اجرایی پروژه‌های جدید خدمت رسانی به مردم را آغاز خواهیم کرد، گفت: ورزشگاه شهدای دستگرد از تملک تا انجام اقدامات عمرانی در مجموع ۸.۵ میلیارد تومان هزینه داشته که امیدواریم مورد استفاده مطلوب شهروندان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا حتماً از ماسک استفاده کنند، اظهار کرد: خوشبختانه در اصفهان بسیاری از مردم این موضوع را رعایت می‌کنند، البته سعی شده پیام‌های آموزشی را در سطح شهر بیش از گذشته شاهد باشیم و اطلاع رسانی لازم را به شهروندان انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز