تحلیل و نقد آنلاین فصل جدید "سینما گپ" با موضوع نوجوان

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۰۹۰۳
تحلیل و نقد آنلاین فصل جدید سینما گپ با موضوع نوجوان
تحلیل و نقد آنلاین فیلم های برگزیده سینمای جهان با موضوع نوجوان در قالب فصل جدید "سینماگپ"، یکشنبه های هر هفته برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مدیر دفتر تخصصی سینما گفت: سینما گپ سال 97 و 98 با موضوع سینمای جهان و کارآفرینی برگزار شد و اکنون به خاطر همزمانی با جشنواره فیلم کودک و نوجوان، به دنبال توجه و بررسی بر روی مباحث مربوط به نوجوانان و تحلیل رواشناختی فیلم های روز دنیا برای خانواده ها هستیم.

مصطفی حیدری با بیان اینکه این تحلیل ها یکشنبه های هر هفته به مدت هفت جلسه برگزار می شود، اظهار داشت: تحلیل و نقد آنلاین فیلم های برگزیده سینمای جهان با موضوع نوجوان با حضور کارشناسان سینما و روانشناسان از سوی دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که اولین برنامه آن 22 تیرماه برگزار شد.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه ابتدا بایستی به سایت maahmedia.ir  مراجعه کرده و فیلم را با کیفیت مد نظر دانلود کنند و قبل از شرکت در جلسه نقد آنلاین ببینند.

مدیر دفتر تخصصی سینما تصریح کرد: خانواده ها می توانند برای شرکت در این برنامه به صورت رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ماه مدیا  مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز