بازگرداندن ۷۱ درصد شهریه سرویس مدارس دانش آموزان/ ۷۵ درصد اصفهانی ها از ماسک استفاده میکنند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۱۳۲۷
بازگرداندن ۷۱ درصد شهریه سرویس مدارس دانش آموزان/ ۷۵ درصد اصفهانی ها از ماسک استفاده میکنند
مردم اصفهان همکاری خوبی داشته اند و با رعایت ۷۵ درصدی استفاده از ماسک اصفهان از وضعیت قرمز به وضعیت زرد تغییر وضعیت داده است و نشان می دهد که در کشور مردم اصفهان در این زمینه نیز پیشتاز بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز  در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت امام محمد تقی(ع)، گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم با بهره گیری از ائمه سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کنیم. امروز همه ما وظیفه داریم به گونه ای صحبت کنیم که امید به آینده تقویت شود و مصداق یکی بر سر شاخه بن میبرید نشویم.

وی تلاش داشتند امور مردم را رفع کنند و سعی این بوده که توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی را رقم بزنند، اظهار داشت: قطعا در هر دوره مدیریت مثل مجلس و شورای اسلامی شهر و چه انفرادی مثل وزرا مدیران کل و ... قطعا یکی از آرزوهایشان این است که در زمان حضور بهترین نوع خدمت رسانی را داشته باشند و کاستی و نارسایی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: این ۴۱ سال فعالیت را باید همه در یک صفحه دید و قبول کنیم که همه در کامیابی و ناکامی ها مسئول هستیم و در این شرایط همه باید بپذیرند آنچه روی داده است، چه زمانی که درآمد نفتی ۸۰۰ میلیارد دلار بود و چه امروز که باید کشور را در شرایط سخت تحریم باید مدیریت کنیم و بدون نفت پیش برویم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: استمرار و ادامه را باید تلاش کنیم و بکوشیم که مسائل را به بهترین نحو پیش ببریم و اینکه یک زمانی را گل و بلبل و زمان دیگری را سیاه نشان دهیم و این دور از انصاف است، امروز تایید ۱۰۰ درصدی هر دوره و رد دوره دیگر خطای استراتژیک است و بیانات رهبری به مجلس باعث شد به مباحثی که بوی تفرقه می داد پایان یابد و امروز در این شرایط باید همه معطوف به مشکلات و گرفتاری های مردم باشد.

نصر اصفهانی گفت: مدیریت شهری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیداری داشتند که موجب تعامل بیشتر و همه مباحث بر کار و تلاش بیشتر بود.در آن جلسه مقرر شد که جلسه ای ترتیب داده شود که خدمت نمایندگان در شورای اسلامی باشیم تا با هم افزایی بیشتر مشکلات شهر را پیش ببریم .

وی اضافه کرد: مدیریت شهری با تعامل کشوری، شهری و استانی به دنبال باز کردن گره ها است. امیر آذرافروز نیز سطح تعاملات مدیریت شهری را با نهادی مثل ارتش در سطح بالا دانست و گفت تعاملات برد برد را نیز دنبال می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما پشت هر تریبونی که قرار می گیرم باید بدانیم که از طرف مردم اصفهان سخن می گوییم و باید شأن و جایگاه و ارزش مداری مردم اصفهان را در نظر بگیریم.

نصر اصفهانی ادامه داد: کارمندان آتش نشانی در خصوص حقوق و مزایا صحبت هایی داشتند‌. هر اقدامی که قانون جلوی ما را نگیرد ما کار را پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: سال گذشته به جهت شرایطی که برای مدارس پیش آمد باید بخشی از مبلغ سرویس مدارس به والدین برگشت داده می شد که طی جلسه ای مشخص شد تا روز گذشته ۷۱ درصد این پول به مردم بازگشت شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مردم اصفهان همکاری خوبی داشته اند و با رعایت ۷۵ درصدی استفاده از ماسک اصفهان از وضعیت قرمز به وضعیت زرد تغییر وضعیت داده است و نشان می دهد که در کشور مردم اصفهان در این زمینه نیز پیشتاز بوده اند.

نصر اصفهانی گفت: درگذشت آقای پاکروان این ورزشکار و بسکتبالیست را به ورزش استان و خانواده محترم این عزیز و خانواده ورزش و جوانان استان تسلیت عرض می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز