رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

رونمایی از سند مرکز کارآفرینی و کسب‌وکار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی اصفهان

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۲۰۱۵
رونمایی از سند مرکز کارآفرینی و کسب‌وکار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی اصفهان
سند مرکز کارآفرینی و کسب‌و‌کار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: هدف این مرکز با تمرکز بر سرمایه‌های انسانی، اجتماعی و فرهنگی به‌عنوان دیباچه سرمایه اقتصادی (ارزش‌آفرینی، ثروت‌آفرینی و کارآفرینی) ایجاد زیست‌بوم کامروا برای بانوان و خانواده اتاق و ارتقای سطح شکوفایی، کامیابی، احساس رضایت و پیشرفت فردی، بهبود کیفیت زندگی اقتصادی، خانوادگی و اجتماعی بانوان استان است.

وی درخصوص ثمرات این مرکز در آینده تصریح کرد: این مرکز به یقین، زمینه‌ساز حرکت و پویایی هدفمند اقتصادی و فرهنگ‌سازی برای افزایش تولید، صادرات کالا و خدمات خواهد بود.

فرشته امینی، رئیس شورای راهبردی، مرکزکارآفرینی و کسب کار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گفت: ماموریت این مرکز، شناسایی، بسترسازی، توانمندسازی و شبکه‌سازی بانوان کارآفرین و یا مستعد کارآفرینی و پیشرفت و توسعه زیست‌بوم کسب‌و‌کار در راستای خلق ارزش خانواده کارآفرین است.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان افزود: اعضای زیست‌بوم کسب‌وکار بانوان شامل: بانوان عضو اتاق بازرگانی با تمرکز بر SMEبنگاه‌های کوچک و متوسط (به‌علت چابکی، توانمندی، علاقه‌مندی و آمادگی)، بانوان کارآفرین و یا فعال و یا شاغل در سازمان‌ها و بنگاه‌های زیست‌بوم کسب‌وکار، بانوان مستعد کارآفرینی و خانواده آنان (فرزندان، همسر، پدر و مادر) و همسران اعضای اتاق بازرگانی در نظر گرفته شده‌اند.

امینی تصریح کرد: درواقع، برای بانوان به‌عنوان نیروی مؤثر تمدن ساز و جامعه ساز در تحقق رشد اقتصادی پیوسته، باثبات و پرشتاب، برنامه‌ریزی متنوعی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز