پیکر مرحوم پاکروان به خاک سپرده شد/ مسئولین استانی و کشوری درگذشت این ورزشکار و فعال رسانه ای را تسلیت گفتند

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۲۲۴۸
پیکر مرحوم پاکروان به خاک سپرده شد/ مسئولین استانی و کشوری درگذشت این ورزشکار و فعال رسانه ای را تسلیت گفتند
پیکر مرحوم محمد پاکروان طبق خواسته خانواده مرحوم؛ صبح امروز در جوار امامزاده سید محمد خمینی شهر و در کنار پدر مرحومش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ پیکر مرحوم محمد پاکروان که قرار بود در قطعه نام آوران باغ رضوان به خاک سپرده شود طبق خواسته خانواده مرحوم؛ صبح امروز در جوار امامزاده سید محمد خمینی شهر و در کنار پدر مرحومش به خاک سپرده شد.

محمد پاکروان، مدیر اسبق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و باعث اندوه بسیار از مسئولین، ورزشکاران و اصحاب رسانه شد. در پی درگذشت مرحوم پاکروان، تعدادی مسئولین استانی و کشوری درگذشت وی را به جامعه ورزشی اصفهان و خانواده مرحوم تسلیت گفتند.

شهردار اصفهان در پیامی نوشت:

دیدی ای دل که خزان با گل و گلزار چه کرد؟

کرونا این بار جامعه رسانه ای، روابط عمومی و ورزش اصفهان را داغدار کرد؛ محمد پاکروان، پیشکسوت رشته بسکتبال، از اهالی خوش نام روابط عمومی، رسانه و گزارشگری ورزشی، همکاران و خانواده اش را سوگوار نبود خود کرد. مردی که همگان از او به نیکی یاد کرده و اینک خبر تلخ درگذشتش با یادآوری اخلاق و منش مثال زدنی او، تکرار می شود.

درگذشت این مربی پیشکسوت، ورزشکار اصفهانی و فعال رسانه ای پرتلاش را به همه همکاران و شاگردان وی و جامعه رسانه، ورزش و روابط عمومی استان و به ویژه به خانواده گرانقدر وی تسلیت می گویم. 

از خداوند منان، برای آن مرحوم، رحمت و برای خانواده وی، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

محمد پاکروان

سید محمد طباطبایی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی نوشت:

انالله وانا الیه راجعون

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی

با نهایت تاثر خبر درگذشت آقای محمد پاکروان، پیشکسوت ارزنده ورزش و همکار عزیزمان جامعه ورزش استان اصفهان را اندوهگین و عزادار نمود، ایشان در طول عمر خود نمونه بارز مردانگی، جوانمردی، اسوه تواضع، فروتنی و نماد یک چهره ماندگار در ورزش دیار نصف جهان بود.

اینجانب ضمن طلب آمرزش و مغفرت الهی برای روح آن فقید سعید، این مصیبت را به خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم و جامعه ورزش استان اصفهان تسلیت می گویم و از درگاه احدیت برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

 روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پیامی نوشت:

مرحوم پاکروان بازیکن و مربی خوشنام بسکتبال اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن بود که به گزارشگری و مفسری این رشته نیز می‌پرداخت. زنده یاد پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام وظیفه می کرد.

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان این ضایعه دردناک را خدمت خانواده ی آن مرحوم  و همکارانش در استان اصفهان تسلیت گفته و از خداوند منان برای زنده یاد پاکروان، علو درجات و برای بازماندگان، صبر مسئلت دارد.

آتشپاد گلابی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در پیامی نوشت:

 انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت ناگهانی اسطوره اخلاق مرحوم محمد پاکروان ، پیشکسوت ورزش کشور و رئیس اسبق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان موجب تاثر و تاسف فراوان شد. مرحوم پاکروان ، سالیان متمادی در ورزش استان زحمات فراوانی کشید و در مناصب مختلف خدمت‌رسانی کرد و یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات تمامی قهرمانان و ورزشکاران کشور ماندگار خواهد بود. ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و همکارانشان در اداره ورزش و جوانان استان ، از درگاه خداوند متعال آرزوی مغفرت الهی برای روح آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای اعضای خانواده، بازماندگان، دوستان و همکاران ایشان مسئلت داریم.

همچنین در پی این ضایعه دردناک کاربران فضای مجازی، ورزشکاران و اصحاب رسانه واکنش خود را در فضای مجازی نشان دادند.

محمد پاکروان بازیکن و مربی خوشنام بسکتبال اصفهان اصفهان که درگیر مبارزه با بیماری کرونا بود، شامگاه 29 تیرماه به دیار باقی شتافت. وی مسئول حوزه دفتر مدیریت و تشریفات اداره کل ورزش و جوانان بود که سابقه مدیریت روابط عمومی این اداره کل را نیز داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز