با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صورت گرفت:

انعقاد تفاهم نامه راه اندازی سرای نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی اصفهان

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۲۷۲۲
انعقاد تفاهم نامه راه اندازی سرای نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی اصفهان
تفاهم نامه ای میان دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی اصفهان در راستای گسترش همکاریهای علمی، پژوهشی، کاربردی و آموزشی با هدف بهره مندی از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری طرفین در حوزه های علم و فناوری، صنایع، معادن و کشاورزی استان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در این مراسم که در حاشیه سفر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به اصفهان و بازدید وی از مرکز نوآوری سلامت دیجیتال انجام گرفت ، مجتبی کاروان، نایب رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شیوع ویروس کرونا اهمیت سلامت جامعه و تاثیر آن در فعالیت های اقتصادی را بیش از پیش روشن ساخت و در همین راستا اتاق بازرگانی در راستای مسئولیت اجتماعی خود فعالیت های مشترکی را با دانشگاه علوم پرشکی آغاز نمود.

وی ابراز امیدواری نمود با راه اندازی سرای نوآوری سلامت طرفین بتوانند گام های موثرتری در این حوزه بردارند.

علی کرباسی زاده، عضو شورای مرکزی سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه طبق مطالعات آمایش سرزمین، محورهای توسعه در استان اصفهان گردشگری و دانش بنیان می باشند، افزود: در همین راستا اتاق بازرگانی در دوره نهم فعالیت خود فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

وی افزود:  سرای نوآوری سلامت ذیل سرای نوآوری اتاق بازرگانی به منظور سوق دادن فعالان حوزه تولیدات تجهیزات پزشکی به سمت اقتصاد دانش بنیان و نوآوری در حوزه سلامت و بهداشت راه اندازی خواهد شد.

هدف اصلی تفاهم نامه مذکور ارتقاء سطح تعامل دانشگاه و اتاق بازرگانی در راستای توسعه فعالیت ها و فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال مرتبط با حیطه سلامت در استان و شناسایی مشکلات موجود، همچنین ارتقاء سطح توانمندیهای به روز اساتید و دانشجویان دانشگاه در حوزه سلامت و کمک به ایجاد ساز و کار لازم برای ارایه پیشنهادات و راه حلهای ممکن در جهت رفع مشکلات و بهبود شاخص های محیط استان است.

 کمک به فعالیت های نوآورانه ایده های خلاق اجرایی و ساخت تجهیزات پزشکی و سامانه های الکترونیکی برای ارتقاء وضعیت بهداشت و درمان استان و رفع نیازمندیهای اعضاء اتاق از اهداف دیگر سرای نوآوری سلامت می باشد.

شایان ذکر است در این مراسم سامانه زیستیران با هدف فراهم کردن خدمات زیرساخت دیجیتال برای کسانی که در حوزه سلامت دیجیتال فعالیت می‌کنند، نیز افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز