برگزاری مجازی اختتامیه جشنواره ملی داستان آب / برگزیدگان معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۲۸۶۸
برگزاری مجازی اختتامیه جشنواره ملی داستان آب / برگزیدگان معرفی شدند
دومین اختتامیه جشنواره ملی داستان آب برترین های خود را به صورت مجازی معرفی کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمد شفائی در ارتباط با برگزاری مراسم اختتامیه مجازی گفت: به دلیل شرایط پیش آمده و اپیدمی بیماری کرونا در جامعه و اصول فاصله گذاری اجتماعی ما در ستاد برگزاری جشنواره تصمیم گرفتیم آیین اختتامیه و برترین‌های این جشنواره ملی را از طریق مجازی به سمع و نظر علاقمندان و جامعه هنری برسانیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان این که هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگ سازی با هدف تأثیر و تغییر رفتار مشترکان آب بود ، گفت : اعتدال در مسائل سازه ای و غیر سازه ای در نهایت منجر به مدیریت منابع آبی و پایداری آن می شود .

شفائی با تأکید بر این که تألیف و ارسال آثار برای همۀ گروه‌های فارسی زبان دنیا امکان پذیر بود ، افزود : از نکات بارز این دوره از جشنواره فراگیری شرکت کنندگان از سراسر کشور و همین طور فارسی زبانان دیگر کشورها و رشد کیفی آثار ارسال شده است .

وی افزود: طی روزهای آتی گواهی شرکت در جشنواره و جوایز برای برگزیدگان نهایی ارسال می‌شود و این نوید را اعلام می کنم که تمامی آثار برگزیده در قالب کتاب و نسخه ی صوتی منتشر خواهند شد .

شفائی خاطر نشان کرد تمامی فیلم های تهیه شده مربوط به آیین اختتامیه در درگاه های مرتبط با جشنواره به نشانی www.esrw.ir  و هم چنین درگاه های دیگر جشنواره با نشانی  http://instagram.com/1st.ab.awards  و https://t.me/joinchat/AAAAAEu4jOZ3Dq54CmRoKQ

  در فضای مجازی وجود دارند . مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر این که این فیلم ها محدودیت زمانی و تاریخی برای تماشا ندارند ، تصریح کرد :  اگر شرایط موجود را بررسی کنیم متوجه می شویم به خاطر چالشی که در برگزاری آیین اختامیه به صورت حضوری بوجود آمد به ناچار به سمت برگزاری صد درصدی مراسم به صورت مجازی حرکت کردیم اما همین موضوع باعث شد یک مراسم در بستر دنیای مجازی ماندگار شود و به تعداد نامحدود میزبان شرکت کنندگان مجازی باشیم .

شفائی با اشاره به این که در پرده آخر این اختتامیه پوستر سومین دوره رونمایی شد ، افزود : با توجه به تجربه برگزاری دو دوره از این جشنواره در سومین دوره با اضافه کردن بخش جدید جستار که شامل مطالب علمی است در نظر داریم جوایزی برای شرکت کنندگان با سبک تخصصی - علمی را به جشنواره اضافه نماییم .

فراخوان دومین جشنواره ملی داستانی آب اوایل آذر ماه منتشر شد که محورهای این جشنواره شامل داستان و روایت‌ها با محوریت آب، مولفه های وضعیت منابع آب، نقش آب در زندگی و اقلیم مردمان، ادوار، وقایع و اماکن تاریخی، رویدادهای فرهنگی هنری، ورزشی، نمادهای شهری و اماکن منحصر به فرد و سبک زیستِ مرتبط با آب بود و پایان مهلت ارسال آثار به علت بیماری کرونا تا پایان اردیبشهت ماه تمدید شد .

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر این که تنوع جغرافیایی برگزیدگان برای ستاد برگزاری حائز اهمیت بود ، تصریح کرد : ترکیب نهایی برگزیدگان از استان های البرز ، کرمان ، گلستان ، فارس ، خراسان رضوی ، تهران ، خوزستان ، اصفهان و مرکزی است .

اسامی برگزیدگان دومین جشنواره ملی داستان آب به شرح زیر اعلام شد:

برندگان بخش داستان کودک و نوجوان نویسنده بزرگسال

مقام سوم داستان حمام طولانی:  آیدا پالیزگر

مقام دوم داستان دو روز مانده به عید: اعظم السادات حسینیان

مقام اول داستان آخرین چاه:  احمد سوسرایی

برندگان بخش نویسندگان کودک و نوجوان

مقام سوم، داستان رنگ‌های واقعی: زهرا مهران‌پور

مقام دوم، داستان شاه‌ماهی:  متین میرجانی

مقام اول، داستان نقشه‌ای برای چیچست: علیرضا فیلی‌زاده

برندگان بخش نزدیک داستان

مقام سوم، روایت اینجا اصفهان است: رضوان نیلی پور

مقام دوم، روایت اصفهانم آرزوست: خورشید پورمحمدی

مقام اول، روایت چک گل شیرخان: کاوه افضل

برندگان بخش داستان

مقام چهارم داستان مردی که پرنده اش را نخورد: مهین راد

مقام سوم داستان خداحافظ مندلیف: رامین فروزنده

مقام دوم داستان شهپیر: غلامرضا شیری

مقام اول داستان باغ بی آبی: مجتبی شول افشار زاده

برنده ی بخش ویژه داستان، با فضای کرونا

داستان زایمان در آب: گلرخ جلالوندی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز