مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

کمتر از ۳۰ درصد مبلغ شهریه سرویس مدارس پرداخت نشده است

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۳۳۲۸
کمتر از ۳۰ درصد مبلغ شهریه سرویس مدارس پرداخت نشده است
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون ۷۱ درصد از مبلغ پرداختی برای شهریه سرویس مدارس به خانواده دانش‌آموزان بازگردانده شده و برای پرداخت بخشی از درصد باقی مانده نیز یا والدین شماره حساب اعلام نکرده یا خواستار محاسبه شهریه با هزینه سرویس سال تحصیلی آینده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ هادی منوچهری گفت: با نظارت آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی، شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی موظف به بازگرداندن شهریه سرویس مدارس هستند.

وی اضافه کرد: برای بازگرداندن شهریه پرداختی خانواده‌های اصفهانی برای سرویس مدارس جلساتی برگزار و در نهایت مقرر شد در مقطع ابتدایی به میزان دو و نیم ماه و در مقطع متوسطه اول و دوم سه و نیم ماه این مبلغ بازگردانده شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: تاکنون ۷۱ درصد از مبلغ پرداختی برای شهریه سرویس مدارس به خانواده دانش‌آموزان بازگردانده شده و بخشی از ۳۰ درصد باقی مانده نیز یا شماره حساب اعلام نکرده یا خواستار محاسبه شهریه با هزینه سرویس سال تحصیلی آینده شدند.

وی تاکید کرد: با مصوبه کارگروه ماده ۱۸ هزینه پرداخت شده به سرویس مدارس برای ماه‌هایی که مدارس تعطیل بوده، به والدین بازگردانده می‌شود.

منوچهری با بیان اینکه تعداد دانش آموزان ثبت شده در سامانه سرویس مدارس بیش از ۷۲ هزار نفر است، افزود: بیش از ۸۰ درصد این دانش آموزان، هزینه سرویس مدارس را به صورت کامل برای یک سال تحصیلی یعنی تا پایان اردیبهشت و خرداد، پرداخت کرده‌اند، بنابراین دانش آموزان دبستانی دو و نیم ماه و دانش آموزان مقطع دبیرستان سه و نیم ماه شهریه سرویس مدرسه طلبکار هستند.

وی گفت: والدینی که تمایل به بخشیدن تمام یا بخشی از این پول برای کمک به معیشت رانندگان آسیب دیده از کرونا دارند، می‌توانند با مراجعه به تاکسیرانی و تکمیل فرم رضایت نامه‌ای که از سوی شرکت‌های حمل و نقل در اختیارشان قرار می‌گیرد، اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز