رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان:

راهبرد تضعیف و ناکارآمدی دولت خیال اشتباهی است

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۳۶۶۸
راهبرد تضعیف و ناکارآمدی دولت خیال اشتباهی است
رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان گفت: برخی ساده اندیشانه تصور می‌کنند اگر دولت را ضعیف و ناکارآمد نشان دهند باعث تقویت خود و مجموعه خود می‌شوند اما خیال اشتباهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حیدر قاسمی در پانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سالن اجتماعات استانداری افزود: نظام و انقلاب کشتی بزرگی هستند که همگی جامعه در آن حضور دارند، دولت‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ‌گاه جدا از نظام جمهوری اسلامی نبودند.

وی با بیان اینکه برخی با بی توجهی، ساده انگاری و ساده اندیشی قصد دارند بین نظام و دولت خط بکشند، اظهارکرد: باید به این موضوع توجه ویژه صورت بگیرد زیرا ایجاد بی‌اعتمادی‌ میان مردم مشکلات متعددی را بوجود می‌آورد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان گفت: به اذعان کارشناسان مختلف طی چهل سال گذشته این دوره به لحاظ مشکلات، کمبودها و محدودیت‌ها بسیار حساس بوده که دولت با آنها مواجه است.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش حضرت امام(ره) باید خدمات و اقدامات دولت را به صورت واقعی و صادقانه به مردم انعکاس دهیم.

قاسمی با بیان اینکه اطلاع رسانی در زمینه خدمات و اقدامات دولت در میان مردم امید ایجاد می‌کند، گفت: باید در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با بیان اینکه هفته دولت از یکم شهریور آغاز می‌شود، تصریح کرد: یکی از مباحث جدی بیان خدمات نظام و دولت در این هفته است.

رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان درباره شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: باید استراتژی، هم پوشانی و چارچوب مشخص در زمینه مهار بیماری کرونا داشته باشیم.

قاسمی با بیان این که گردش اطلاعات در حوزه مجازی در اختیار مردم است، گفت: گردش اطلاعات در این حوزه در اختیار مردم بوده و لذا باید از جنس خودش استفاده شود و عنایت لازم صورت گیرد.

به تاکید وی حوزه رسانه، اطلاع رسانی و محتوا باید همکاری چند جانبه با وزارت بهداشت و درمان و وزارتخانه‌های زیرمجموعه در زمینه بیماری کرونا داشته باشند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به مردم در زمینه ویروس کرونا باید امیدبخش باشد همچنین این اطلاع رسانی باید از جنس وضعیت بیمارستان‌ها، درگیری کادر درمان و مشکلات آن‌ها باشد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان افزود: شرایط و پیچیدگی بیماری کرونا ناشناخته است به همین دلیل باید سبک زندگی مردم تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد نصب تابلوهای اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا در سطح شهر، مترو، اتوبوس و بیلبورد نسبت به آگاه سازی جامعه موثر باشد در این راستا شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند و چنانچه دانشگاه علوم پزشکی ودست اندارکاران حوزه تبلیغات بر این نظر هستند که اطلاع رسانی و تبلیغ به شیوه بصری و نفوذ بیشتری دارد.

در این جلسه اعضا شورای اطلاع رسانی استان در دو محور بیماری کرونا و هفته دولت راهکارهای لازم ارایه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز