رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خبر داد:

آغاز طرح تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان/ رونمایی از اپلیکیشن جامع مجتمع های خدمات رفاهی کشور

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۳۸۲۵
رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: طرح تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حامد فلاحی اظهار کرد: اصفهان با داشتن بیشترین مجتمع خدماتی رفاهی بهره برداری شده در سطح کشور و موقعیت جغرافیایی استراتژیک نیازمند نظارت های منظم و برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سطح سرویس و خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی  باید متناسب با انتظارات مردم به روز شود، گفت: خوشبختانه با رونمایی از اپلیکیشن جامع مجتمع های خدماتی رفاهی کل کشور، امکان رصد و ثبت نظرات مردم درباره تمام مجتمع ها فراهم شده است.

وی این اپلیکیشن را بستری مناسب برای راهنمایی مردم در طول سفر و همچنین رتبه بندی مجتمع ها و ارزیابی آنها توسط مردم و دستگاه های نظارتی عنوان کرد.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: مردم می توانند این اپلیکیشن را از بازار دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

فلاحی همچنین به افزایش حساسیت بر نمازخانه مجتمع های خدماتی رفاهی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم در طول سفر خود برای انجام فریضه الهی نماز در یک مجتمع توقف می کنند.

وی ادامه داد: انتظار می رود بهره برداران مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان استانداردهای تعیین شده در خصوص کیفیت نمازخانه ها را با دقت بیشتری دنبال و اعمال کنند.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از اجرای طرح تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد و گفت: کمیته نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان نیز به صورت سرزده از این اماکن بازدید کرده و بهره برداران متخلف اعمال قانون خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز