بسته خبری حوادث؛

حریق بدون مصدوم در مجتمع مسکونی پنج طبقه/ حریق انبار علوفه اطفا شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۴۵۴۱
حریق بدون مصدوم در مجتمع مسکونی پنج طبقه/ حریق انبار علوفه اطفا شد
حدادث امروز و امداد رسانی های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، فرهاد کاوه آهنگران از حوادث امروز استان اصفهان خبر داد: در ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه حریق در طبقه پنجم مجتمع مسکونی پنج طبقه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان از ایستگاههای شماره ۳ ، ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۹ و ۲۳ به همراه نردبان و خودروی حمل دستگاه تنفسی و افسر آماده وقت به محل حریق اعزام شدند و با سرعت عمل مثال زدنی خود افراد گرفتار در دود را نجات دادند و آتش را خاموش کردند .

آتش سوزی در انبار علوفه

وی ادامه داد: در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان ، حریق گسترده در انبار علوفه واقع در جاده پی وی سی پشت کارخانه قند اطلاع داده شد که بلافاصله گروههای آتش نشان از پنج ایستگاه (۵،۱۵،۱۹،۲۳،۲۴) به همراه اطفائیه های سنگین و نیمه سنگین در موقعیت حریق حاضر شدند و مشغول عملیات هستند. با توجه به حجم زیاد علوفه انبار شده پاکسازی کامل این حریق در حال اجراست و امکان سرایت به دیگر نقاط انبار وجود ندارد .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این حریق یک نفر دچار سوختگی سطحی شده است که توسط عوامل اورژانس شهر به مراکز درمانی منتقل شد .

واژگونی خودرو  زانتیا در بلوار معلم مبارکه

کاوه آهنگران گفت: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد شنبه یک دستگاه خودرو سواری زانتیا به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو واژگون و سپس  با تیر برق وسط بلوار برخورد نمود. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است.

برخورد خودروی پارس با تیر چراغ برق

وی افزود: همچنین در ساعت ۸ دقیقه بامداد امروز یکدستگاه خودروی پارس با شش سرنشین ( ۳ نفر آقا و ۳ نفر خانم ) در اتوبان شهید اردستانی (فرودگاه) با تیر چراغ برق برخورد کرد و هر شش نفر سرنشین این خودرو دچار مصدومیت شدید شدند .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای اصفهان تصریح کرد: برای امداد و نجات مصدومین و همچنین کنترل نشت بنزین از خودرو، گروه آتش نشانان از ایستگاه شماره ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند. مصدومین تحویل عوامل اورژانس شهر ، محل تحویل عوامل پلیس و شهرداری و علت حادثه به عهده عوامل راهور  است.

نظر شما