رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

از ابتدای مهرماه شاهد افزایش حقوق بازنشستگان خواهیم بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۴۷۷۶
از ابتدای مهرماه شاهد افزایش حقوق بازنشستگان خواهیم بود
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته گذشته دولت تصمیم به یکسان سازی حقوق بازنشستگان گرفته است و پس از سالیان سال انتظار قرار شده از ابتدای مهرماه شاهد افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنها باشیم و از این اقدام درست دولت تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم این قول در زمان خودش عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و دومین صحن علنی شورای اسلامی شهر، با تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: امروز سالروز عملیات مرصاد است که متاسفانه ناجوانمردانه به خاک کشور حمله شد و این هجوم با همراهی منافقین همراه بود که با درایت فرماندهان به خصوص امیر صیاد شیرازی این عملیات شکست خورد.

وی با اشاره به عید قربان ادامه داد: امیدوارم ما بتوانیم با به قربان گاه بردن نفس اماره زندگی بهتری را داشته باشیم، بیشتر به آستان پروردگار متعال تصور کنیم، قربانی وسیله قرب به خدا است و سر دادن زمزمه ای است که در آن زمینه بریدن از هر چیز و اتصال به خود را فراهم می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته دولت تصمیم به یکسان سازی حقوق بازنشستگان گرفته است و پس از سالیان سال انتظار قرار شده از ابتدای مهرماه شاهد افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنها باشیم و از این اقدام درست دولت تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم این قول در زمان خودش عملیاتی شود.

نصراصفهانی تصریح کرد: بازارهای کوثر زمانی که در اصفهان راه اندازی شد و تا امروز که تعداد آنها به ۱۵ مجموعه رسیده است، ۴ هدف را دنبال می کردند ابتدا اینکه قیمت ها مناسب باشد، ارائه اجناس با کیفیت بالا و تکریم شهروندان عزیز و رعایت بهداشت چهار مورد اساسی بود.

وی اضافه کرد: باید از تلاشهایی که صورت گرفته است تشکر کرد، اما قدری از اهداف در حال فاصله گرفتن هستیم و امیدوارم شرایط بهتری برای خدمت رسانی به شهروندان در این بازارها فراهم شود، بهره برداران هم باید زمینه استحصال مبالغ را فراهم کنند و اجاره ماهیانه منجر به افزایش قیمت و کیفیت نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استقبال از کوثرها یعنی اعتماد به مدیریت شهری و بر اساس آن اهداف چهارگانه صورت گرفته است پس باید به این اهداف بازگردند.

نصراصفهانی تصریح کرد: خوشبختانه شاهد جریان آب در رودخانه زاینده رود هستیم و باید از استاندار و مدیران مربوطه تشکر کرد و امیدواریم همیشه چشم مردم اصفهان به آب زاینده رود روشن باشد، افسردگی، غم و اندوه با خشکی زاینده رود بر مردم مستولی می شد.

وی تاکید کرد: صدا و سیما باید با تولید برنامه های مطلوب و جذاب و نشاط بخش، جبران اتفاقات را بکند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: برنامه عصر جدید یکی از برنامه های پر مخاطب کشور است و توانسته هم میهنان را پای برنامه های تلویزیونی بنشاند و همچنین موجب دیده شدن هنرهای مردم کشور شود، از طریق این تیریبون از این برنامه شادی بخش و اثربخش تشکر می کنم.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: اگر صدا و سیمای ما به سمت تولید و ساخت چنین برنامه هایی گام بردارد دغدغه استفاده از ماهواره کاهش خواهد یافت.

وی گفت: دو تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان را به قطب فوتبال کشور کرده بودند خبرهای خوبی از این دو تیم به گوش نمی رسد، ذوب آهن وضعیت ناگوارتری دارد و مردم اصفهان تیمهایشان را در صدر جدول می خواهند و اصلا حضور در قعر جدول شأن و جایگاه این تیم نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به معاون سابق حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان که به وزارت راه شهرسازی منتقل شده اند، گفت برای همه دوستانی که در این زمینه فعال هستند آرزوی موفقیت می کنم و همه باید بدانند که حمل و نقل یکی از حوزه های تاثیر گذار شهر است و همه باید  همکاری با آقای مظفر داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز