رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان :

هشدار به مردم اصفهان/ تعداد بستری شدگان بیماران مبتلا به کرونا تا ۸ مرداد ۹۹ به ۸۵۵ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۶۶۹۷
اگر تعداد بیماران بستری در فاصله زمانی کم افزایش پیدا کند، مجبور میشویم برخی بیمارستان‌هایی که ویژه بیماران غیر کرونا بود را به این مجموعه اضافه کرده و بیمارانی که به دیگر خدمات نیاز دارند، از این امکانات محروم می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ طاهره چنگیز با اشاره به شهرستان‌های وضعیت قرمز در استان اصفهان گفت: علاوه بر اصفهان، شهرستانهای شهرضا، سمیرم، چادگان، خوانسار و خمینی شهر وضعیت قرمز دارند و این هشدار جدی است که شهرستان‌‌های نجف آباد، تیران و کرون، خمینی شهر، نایین، نطنز و شاهین شهر که در وضعیت نارنجی قرار دارند، مراقب خود باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعدا ۱۲۸ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

چنگیز که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۱۱ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۸۵۵ نفر است که از این تعداد ۱۶۹ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای بیمارستان‌ها، ادامه داد: بیمارستان ها بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به نوبت وارد گردانه بیمار گیری می‌شوند و تا کنون مشکلی در زمینه کمبود بیمارستان و تجهیزات نداشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پشکی ادامه داد: اگر تعداد بیماران بستری در فاصله زمانی کم افزایش پیدا کند، مجبور میشویم برخی بیمارستان‌هایی که ویژه بیماران غیر کرونا بود را به این مجموعه اضافه کرده و بیمارانی که به دیگر خدمات نیاز دارند، از این امکانات محروم می‌شوند.

چنگیز گفت: مجدد از مردم در خواست دارین ورود به اجتماعات را کم کرده و از ماسک استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز