متهم متواری با ۵۰۰ میلیارد کلاهبرداری در اصفهان دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۶۸۰۳
متهم متواری با ۵۰۰ میلیارد کلاهبرداری در اصفهان دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با ۱۵ فقره فروش مال غیر، ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در یکی از استان های شمالی کشور دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: در پی گزارش اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان مبنی بر اینکه فردی سند زمین با پلاک ثبتی مشخصی را در منطقه شمال اصفهان جعل و به نام خود انتقال داده و با دستور بازپرس دادسرای لنجان مبنی بر جلب فرد مذکور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم دارای پرونده‌های متعدد در زمینه انتقال مال غیر با سند جعلی و کلاه‌برداری از طریق فروش آن‌ها در دادسرای لنجان و اصفهان است، افزود: علی‌رغم اینکه هیچ‌گونه اطلاعی از محل سکونت متهم وجود نداشت اما سرانجام با اقدامات هوشمندانه و رصد اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه وی در شهرستان آمل شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهم با اخذ نیابت قضائی به شهرستان مزبور رفته و با همکاری مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان در یک عملیات منسجم و ضربتی وی را دستگیر و به شهرستان لنجان منتقل کردند.

میرحیدری، با بیان اینکه برابر تحقیقات به عمل آمده و اعلام کارشناسان مربوطه این شخص دارای ۱۵ فقره کلاه‌برداری از طریق فروش مال غیر به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال است، بیان کرد: پس از اعتراف صریح متهم به کلاه‌برداری‌های خود پرونده تکمیل و وی برای رسیدگی به اتهامات خود به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به افراد فرصت‌طلب و سودجو که با جعل اسناد و فروش مال غیر در بخش املاک و مستغلات اخلال ایجاد می‌کنند، گفت: پلیس، هرگونه اقدام مجرمانه را رصد کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن اخلالگران نظم و امنیت عمومی را شناسایی و به دست قانون می‌سپارد.

نظر شما