رئیس ستاد برگزاری آزمون های سراسری در استان اصفهان اعلام کرد؛

ورود خبرنگاران و عکاسان به حوزه های برگزاری آزمون کنکور ممنوع شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۶۸۳۰
ورود خبرنگاران و عکاسان به حوزه های برگزاری آزمون کنکور ممنوع شد
طبق بخشنامه صادر شده از وزارت بهداشت ورود هر فردی به غیر از متقاضیان کنکور سراسری دکتری ممنوع است. از ورود عکاسان، خبرنگاران رسانه های مکتوب، مجازی و صدا وسیما معذور هستیم و این ممنوعیت تنها به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس کرونا خواهد بود.

محمدرضا ایروانی، رئیس ستاد برگزاری آزمون های سراسری در استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان گفت: طبق بخشنامه صادر شده از وزارت بهداشت ورود هر فردی به غیر از متقاضیان کنکور سراسری دکتری ممنوع است.

ایروانی ادامه داد: از ورود عکاسان، خبرنگاران رسانه های مکتوب، مجازی و صدا وسیما معذور هستیم و این ممنوعیت تنها به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس کرونا خواهد بود.

وی افزود: آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۹۹ در هشت گروه آموزشی و ۳۴۵ کد رشته امتحانی روز پنجشنبه نهم مرداد ماه با رقابت ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب در ۱۴۳ حوزه امتحانی در ۶۰ شهرستان کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون در اصفهان، تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۱۵۰ داوطلب (۵۰۱۵ داوطلب زن و ۵۱۳۵ داوطلب مرد) شهر اصفهان در ۳ حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی در این آزمون شرکت می کنند و دیگر داوطلبان استان اصفهان در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان با هم به رقابت می پردازند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان در خصوص تمهیدات لازم برای پیشگیری از کرونا در برگزاری آزمون، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است. کسانی که ماسک نداشته باشند، اجازه ورود به حوزه امتحانی را ندارند. علاوه بر اینکه صندلی های داوطلبان دو برابر فاصله سال های گذشته چیده می شود.

وی افزود: تمام حوزه های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون به طور کامل ضدعفونی می شوند. همچنین قبل از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی تب سنجی انجام می شود و چنانچه داوطلبی مشکوک به بیماری باشد، جدا از بقیه قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز