مدیر کل بهزیستی استان اصفهان:

بهزیستی اصفهان آماده دریافت نذورات مردم است

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۶۸۸۷
بهزیستی اصفهان آماده دریافت نذورات مردم است
 خیران و نوع دوستان می‌توانند برای تأمین نیاز افراد زیر پوشش بهزیستی، صدقه و نذور نقدی خود را از طریق شماره گیری کد #۲۰۰۲*۶۶۵۵* یا به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۲۰۹۲۳۸۳ واریز کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در شهر اصفهان، همکاران در مراکز شهید بهشتی به نشانی خیابان جی، نبش خیابان مهدیه، هفتم تیر به نشانی خیابان آبشار دوم جنب در ورزشگاه بهزیستی و تأمین و توسعه شهدا به نشانی خیابان کاشانی، روبروی بیمارستان کاشانی آماده دریافت گوشت‌های قربانی کشتار شده در کشتارگاه‌های معتبر هستند.

مرضیه فرشاد افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا، این مراکز ویژه در نظر گرفته شده است، اما خیران و نوع دوستان در استان اصفهان می‌توانند نذور و گوشت‌های قربانی ممهور به مهر دامپزشکی را در دیگر موسسه و مجتمع‌های بهزیستی هم تحویل دهند و در شهرستان‌ها به ادارات بهزیستی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین خیران و نوع دوستان می‌توانند برای تأمین نیاز افراد زیر پوشش بهزیستی، صدقه و نذور نقدی خود را از طریق شماره گیری کد #۲۰۰۲*۶۶۵۵* یا به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۲۰۹۲۳۸۳ واریز کنند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: نیکوکاران هم که قصد دارند به مناسبت عید سعید قربان، مددجویان زیر پوشش را به صرف نهار یا شام مهمان کنند می‌توانند برای هماهنگی لازم با شماره تلفن ۳۶۴۱۲۵۸۸ تماس بگیرند. ۱۶۰ هزار نفر در استان اصفهان مستمری بگیر بهزیستی هستند و ۳۰۰ هزار نفر هم از خدمات حمایتی این نهاداستفاده می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز