رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان :

ثبت ۲۵ درصد غایبی در حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان/ شش داوطلب مبتلا به کرونا در اصفهان در بیمارستان الزهرا امتحان دادند

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۷۱۳۵
ثبت ۲۵ درصد غایبی در حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان/ شش داوطلب مبتلا به  کرونا در اصفهان در بیمارستان الزهرا امتحان دادند
امسال در حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان ۲۵ درصد غایبی ثبت شد. ۶ نفر از داوطلبان کنکور دکتر ۹۹ اصفهان مبتلا به کرونا هستند که در بیمارستان الزهرا در آزمون شرکت کردند.

محمدرضا ایروانی در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به برگزاری کنکور دکتری تخصصی 99  در اصفهان، گفت: تعداد ۱۱ هزار و ۱۴۱ داوطلب در ۴ حوزه امتحانی استان اصفهان در شهرهای اصفهان و کاشان به رقابت پرداختند که از این تعداد شرکت کننده در استان اصفهان، ۵۴۲۹ نفر زن و ۵۷۱۲ نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان و شهید اشرفی اصفهانی سه حوزه امتحانی شهر اصفهان بود که از ساعت ۸ صبح پنج شنبه-نهم مرداد میزبان داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ بودند، ادامه داد: 10هزار و ۱۵۰ داوطلب در شهر اصفهان در این آزمون شرکت کردند. در حوزه دانشگاه اصفهان  ۵ هزار و ۱۴۷ نفر به اضافه ۷۵ نفر شماره جدید در مجموع  ۵۲۲۲ نفر باهم به رقابت پرداختند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان افزود: به منظور پیشگیری از تجمع در مقابل درب‌های ورودی، از داوطلبان خواسته شده بود که زودتر از ساعت مقرر به حوزه‌های امتحانی مراجعه کنند و با توجه به الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور بودیم.

ایروانی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی بود که خوشبختانه این موضوع از سوی افراد انجام شد. ضدعفونی حوزه های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون، تب سنجی داوطلبان قبل از ورود به جلسه امتحان و چیدمان دوبرابر فاصله بین صندلی های داوطلبان از جمله مواردی بود که برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در تمام حوزه های امتحانی سراسر کشور انجام شد.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان با اشاره به فرآیند حضور و غیاب داوطلبان، اظهار کرد: در هر آزمون معمولا ۱۰ تا ۱۵ درصد داوطلبان غایب هستند و امسال در حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان ۲۵ درصد غایبی ثبت شد.

ایروانی گفت: ۶ نفر از داوطلبان کنکور دکتر ۹۹ اصفهان مبتلا به کرونا هستند، هیچ کدام از مبتلایان به این بیماری در اصفهان در بیمارستان بستری نیستند و تنها دو نفر از مجموع مبتلایان به کرونا در کشور بستری هستند که مربوط به اصفهان نیست. بر اساس هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مکانی در بیمارستان الزهرا برای امتحان این ۶ نفر اختصاص داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز