معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

گزارشی از ابتلای دانش آموزان هنرستانی به کرونا در اصفهان نداشتیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۸۳۵۰
گزارشی از ابتلای دانش آموزان هنرستانی به کرونا در اصفهان نداشتیم
ناظم زاده گفت: تاکنون موردی از ابتلای به کرونا در میان دانش آموزان هنرستانی در اصفهان به واسطه حضور در کارگاه های عملی نداشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدرضا ناظم زاده با اشاره به اینکه تاکنون موارد ابتلاء به بیماری کرونا در بین دانش آموزان هنرستانی به واسطه گذراندن واحدهای عملی و فرایند ثبت نام در استان اصفهان گزارش نشده است، اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان در پایه های میانی دوره متوسطه دوم به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و تنها در پایه دهم که پایه ورودی است ثبت نام به صورت حضوری، همراه با نوبت دهی قبلی و با رعایت دقیق فاصله گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های عملی دانش آموزان هنرستانی به صورت مجازی امکان پذیر نیست و بر این اساس با نظارت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و هیچ گونه گزارشی از ابتلای این دانش آموزان و همکاران فرهنگی به بیماری کرونا ارائه نشده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به شعار سال تحصیلی جدید هم اشاره کرده و گفت: شیوع بیماری کرونا، آغاز سال تحصیلی جدید را تحت الشعاع قرار داده است و انتخاب شعار سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ تحت عنوان «تبسم مهر» می‌تواند تداعی لبخند بر مشکلات شود.

وی اضافه کرد: شعار «تبسم مهر» سرنامی از ابتدای واژه‌های «توسعه و تعالی سازمانی»، «برنامه محوری»، «سلامت اجتماعی»، «مهارت آموزی»، «مشارکت همگانی»، «هدایت و راهوری آموزش‌های مجازی» و «رشد و بالندگی» است که به عنوان شعار سال تحصیلی جدید توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان انتخاب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز