رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

نهادینه نمودن راهبرد ابتکار در اتاقهای بازرگانی ضروری است

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۷:۴۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۸۵۹۸
نهادینه نمودن راهبرد ابتکار در اتاقهای بازرگانی ضروری است
درجلسه کمیته راهبری مدیران اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تاکید بر نهادینه نمودن راهبرد ابتکار در اتاقهای بازرگانی عنوان شد در چنین اتاق هایی ساختاری نخبه پرور، ایده و اندیشه پرور، مساله یاب و پیشنهاد حل مساله مشخصا دارای بروز ذاتی خواهند بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مسعود گلشیرازی، در این جلسه لازمه ابتکار، خلاقیت و رشد را نظم در امور دانست و گفت: ایجاد رفتار سیستماتیک را موجب قوت بخشی به اخلاق مداری ،نظم در امور، بالندگی سازمان و شفاف سازی امور در جامعه میشود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه با بیان اینکه در دوران جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: در چنین دورانی هم گرایی، وحدت و ایجاد ید واحده و مردمی بودن از اهمیت زیادی برخوردار است.

در ادامه، کیهان عباسیان، مدیر واحد خدمات به اعضاء نیز در این جلسه از تغییر رویه نحوه دریافت کارت بازرگانی خبر داد و گفت: در رویه جدید پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه جامع تجارت و قرار گرفتن تمامی مدارک و مستندات موردنیاز در این سامانه سازمان صمت پس از بررسی  و تایید، درخواست را برای اتاق بازرگانی ارسال خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای مرداد ماه صدور تمامی کارت های بازرگانی از طریق سامانه جامع تجارت صورت خواهد گرفت، افزود: تمدید کارت ها نیز از 15 مردادماه از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز