در آستانه روز خبرنگار؛

خبرنگاران به صورت مجازی تجلیل میشوند

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۸۶۰۰
خبرنگاران به صورت مجازی تجلیل میشوند
جلسه برنامه ریزی و تصمیم گیری در خصوص چگونگی برگزاری روزخبرنگار با حضور معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، جلسه برنامه ریزی و تصمیم گیری در خصوص چگونگی برگزاری روزخبرنگار با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و مرضیه باقرصاد رئیس گروه مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، امیر احمد زندآور مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان، رضاصالحی رئیس هیات مدیره و منوچهر احدی بازرس خانه مطبوعات 8 مرداد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

با توجه به پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و عدم برگزاری جلسات و همایش‌ها، مقرر شد برنامه تجلیل از خبرنگاران و روز خبرنگار در سال جاری به صورت غیرحضوری برگزار شود.

خاطرنشان میشود دراین جلسه پیشنهاد شد این مراسم در محل مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و برخی مدیران دستگاه‌ها به صورت زنده در فضای مجازی و وبینار برگزار و هدایایی به مناسبت روز 17مرداد برای خبرنگاران در نظر گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز