در دیدار مدیر کل با مدیر عامل فولاد مبارکه مطرح شد:

احداث دهکده المپیک در ورزشگاه نقش جهان

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۹۰۶۵
احداث دهکده المپیک در ورزشگاه نقش جهان
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: احداث دهکده المپیک همسو با مباحث آمایش و نظر وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در سفر به شهرستان مبارکه با حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه دیدار و‌ اذعان کرد:نظر وزارت ورزش برای احداث دهکده المپیک و سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه برای این امر مهم مساعد است.

وی افزود:هفته پیش در جلسه ای با مقام عالی وزارت ورزش و جوانان پیرامون درخواست مجتمع فولاد مبارکه اصفهان برای سرمایه گذاری در طرح ۳۰۰ هکتاری ورزشگاه بزرگ نقش جهان گفت و‌گو کردم که دکتر سلطانی فر ضمن موافقت با احداث دهکده المپیک و استفاده بهینه از فضاهای موجود در این مجموعه، تاکید کرد بر اساس طرح جامعی که در بر گیرنده زمینه فعالیت رشته های مختلف ورزشی در این مجموعه باشد، در جلسه‌ای با مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه درباره طرح پیشنهادی احداث دهکده المپیک گفت و‌گو شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اظهار خرسندی از همسویی مسئولین شرکت فولاد مبارکه برای احداث دهکده المپیک گفت:این دیدگاه مشترک دغدغه ما را مرتفع می‌کند، چرا که احداث دهکده المپیک همسو با مباحث آمایشی و و ورزشی وزارت ورزش و جوانان می باشد.

وی با اشاره به دیدگاه مثبت وزارت ورزش و‌جوانان برای اجرای فاز های بعدی ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: از آنجا که استفاده بهینه از کل فضای ورزشی موجود در ورزشگاه نقش جهان و متعاقب آن احداث دهکده المپیک خواسته مشترک وزارت ورزش و جوانان و فولاد مبارکه است‌ لذا این آمادگی را ‌داریم که با حضور نماینده حقوقی فولاد مبارکه و نماینده طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان، بازدید میدانی از مجموعه ورزشگاه نقش جهان انجام و ادامه مراحل قانونی واگذاری زمین و نهایتا ساخت دهکده المپیک آغاز شود.

طباطبایی در این دیدار خاطر نشان کرد:اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به باشگاه ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک فرصت نگاه نمی‌کند، بلکه این دو باشگاه بزرگ نقاط قوت ورزش استان محسوب می شوند چراکه همه از یک خانواده و یک بدنه هستیم.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در راستای احداث دهکده المپیک از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.

حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه ضمن تبریک انتصاب سید محمد طباطبایی را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان آمادگی کامل را دارد که دهکده المپیک را در حاشیه ورزشگاه نقش جهان احداث کند چراکه ما می خواهیم جوانان این مرز و بوم اوقات فراغت خود را با ورزش پشت سر گذارند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این مطلب که رویکردجدید این مجموعه ، توسعه و گسترش رشته های مختلف ورزشی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است ، افزود: ما برای فوتبال که یک جامعه وسیعی از مخاطبین را در تمام دنیا دارد برنامه خاصی تدوین کرده ایم اما بقیه رشته ها را نیز به دست فراموشی نخواهیم سپرد.

وی در پایان گفت: از مسئولین می خواهم برای ساخت دهکده المپیک در کنار شرکت فولاد مبارکه اصفهان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز