آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر اصفهان

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۹۱۴۵
آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر اصفهان
تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه، مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ردانی پور به علت وجود ترافیک به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز - دوشنبه سیزدهم مرداد ماه- ساعت١٩ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، میدان٢٥ آبان به سمت میدان شهدا، مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید، مسیر شرق به غرب خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان نشاط، طول خیابان هاتف در مسیر شمال به جنوب، مسیر شرق به غرب خیابان هشت بهشت شرقی، مسیر غرب به شرق خیابان هشت بهشت غربی، میدان بزرگمهر و مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر ترافیک سنگین است.

همچنین در هر دو مسیر خیابان عبدالرزاق، مسیر شمال به جنوب خیابان چهارباغ پایین، میدان امام حسین (ع)، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، مسیر غرب به شرق بلوار آئینه خانه، مسیر جنوب به شمال خیابان توحید، مسیر شرق به غرب بلوار دانشگاه، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی و هر دو مسیر خیابان سعادت آباد نیز تراکم ترافیکی وجود دارد.

ظهر امروز ساعت ١٣ در تقاطع جی-پروین خودرو پراید با انحراف به چپ به یک موتور سیکلت برخورد کرد و حادثه ایی جرحی رخ داد.

ساعت١٧ نیز در ضلع جنوبی پل آذر یک دستگاه موتور سیکلت با عبور غیر مجاز از چراغ قرمز با دو خودرو سواری برخورد کرد که ترافیک حاصل از این حادثه جرحی نیز سنگین بود.

ساعت١٨ امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی شاهد تصادفی زنجیره‌ای به علت رعایت نکردن فاصله طولی بودیم که ترافیک حاصل از آن حادثه سنگین گزارش شد.

 

نظر شما