دهن کجی مجتمع فروش موبایل به محدودیتهای اعلامی ستاد مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۰۲۷۷
دهن کجی مجتمع فروش موبایل به محدودیتهای اعلامی ستاد مقابله با کرونا
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: برگزاری هرگونه افتتاحیه و تجمع در شرایط وضعیت قرمز کرونا غیر قانونی است و با تمامی اصناف و مراکز متخلف و ... که اقدام به برگزاری تجمعات داشته باشند طبق دستورات ستاد استانی مبارزه با کرونا برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در پی اعلام ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات و ایجاد ممنوعیت‌های یک هفته‌ای جدید در استان اصفهان، متاسفانه برخی از اصناف نسبت این موضوع و وضعیت قرمز کرونا در اصفهان بی تفاوت بوده‌اند؛ از جمله این اصناف مجتمع فروش موبایل در خیابان احمدآباد بوده است که با انتشار دعوت نامه، اقدام به آیین افتتاحیه مجتمع فروش موبایل کرده به محدودیتهای اعلامی ستاد مقابله با کرونا دهن کجی کرده است.

کمال حیدری در این باره به خبرنگار برنا دراصفهان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای مشاغل پر خطر؛ در چنین شرایطی برگزاری هرگونه تجمعات ممنوع و غیر قانونی است.

وی با اشاره غیرقانونی بودن برگزاری تجمعات در دوران هشدار کرونا در اصفهان ادامه داد: با تمامی اصناف و مراکز متخلف و ... که اقدام به برگزاری تجمعات داشته باشند طبق دستورات ستاد استانی مبارزه با کرونا برخورد خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در بین مردم فرهنگسازی شود تا این ویروس به زودی شکست بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز