مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان:

برگزاری هرگونه مراسم افتتاحیه در شهر تخلف است

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۰۳۶۸
برگزاری هرگونه مراسم افتتاحیه در شهر تخلف است
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طبق پروتکل های جدید هیچکس اجازه برگزاری برنامه‌های افتتاحیه در شهر را باتوجه به وضعیت قرمز شهر اصفهان ندارد و از طرفی دعوت شدگان به مراسم‌های افتتاحیه برای حفظ سلامتی خود، نباید به اینگونه برنامه ها بروند.

سید جواد محمدی در گفت و گو با خبرنگار برنا اصفهان پیرامون برگزاری افتتاحیه های گوناگون در شهر باتوجه به وضعیت قرمز استان اصفهان گفت: روز گذشته نامه ای مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌های افتتاحیه، همایش‌ها، اجلاس‌ها و سمینارها در شهرستان از سوی فرمانداری این شهرستان دریافت کردیم.

وی ادامه داد: طبق پروتکل های جدید هیچکس اجازه برگزاری برنامه‌های افتتاحیه در شهر را به سبب وضعیت قرمز شهر اصفهان ندارد و از طرفی دعوت شدگان به مراسم‌های افتتاحیه برای حفظ سلامتی خود نباید به اینگونه برنامه ها بروند.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان خاطر نشان کرد: برگزاری هرگونه مراسم در شهر تخلف است و اداره بهداشت باید به جد این موضوعات را رصد و پیگیری نماید چراکه از مراجع مهم در خصوص کنترل پروتکل های بهداشتی اداره بهداشت است.

گفتنی است فرمانداری اصفهان اصفهان در چند روز اخیر هیچگونه مجوزی در خصوص برگزاری برنامه افتتاحیه صادر نکرده و اگر مجوزی صادر شده مربوط به پیش از مصوبات جدید ستاد کرونا در استان اصفهان است که تا حدودی مجوزهای قبلی بر اساس مصوبات جدید فاقد اعتبار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز