آزاد راه نطنز_ اصفهان تا پل حبیب آباد به زودی تکمیل می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۰۵۳۶
آزاد راه نطنز_ اصفهان تا پل حبیب آباد به زودی تکمیل می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:قطعه نخست آزادراه نطنز - اصفهان تا پل حبیب آباد با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی فعال است و باقیمانده آن به زودی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون ایمنی و بهره‌برداری از کنارگذر شرق اصفهان با اشاره به اهمیت این طرح و ضرورت توجه به جزییات آن گفت: کنار گذر شرق اصفهان یکی از طرح‌های مهم کشور به شمار می‌رود و دغدغه‌های مهمی در خصوص تکمیل بخش‌های مختلف آن وجود دارد، بنابراین باید تمامی این موارد برطرف شود.

وی ادامه داد: همه مسوولان استان در تلاش هستند که تکمیل این طرح و خواسته مهم را عملیاتی کرده و نیاز مردم را محقق کنند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان افزود: قطعه بعدی کنارگذر شرق تا پل فرودگاه، بخشی از نصب گاردریل‌ها و تابلوها و علائم و خط کشی باقیمانده و بر اساس برنامه ریزی در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که افتتاح بخش نخست از جاده آزادراه نطنز تا جاده فرودگاه اصفهان انجام شود و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

غلامی اضافه کرد: تهمیدات لازم در مورد موارد باقیمانده به منظور افتتاح کنارگذر شرق در سفر فردای وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان، انجام خواهد شد.

وی گفت: موارد ایمنی و موارد جزئی پروژه اهمیت قابل توجهی داشته و برنامه‌ریزی‌های مناسب درخصوص آن صورت گرفته و موارد اجرائی آن در حال انجام است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: استقرار پلیس راه در آزادراه و تأمین خودروهای پلیس راه، نیز در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز