آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۱۶ مردادماه/ استان اصفهان رو به وضعیت قرمز پیش میرود

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۰۶۰۲
آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۱۶ مردادماه/ استان اصفهان رو به وضعیت قرمز پیش میرود
اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۸۶۳ نفر است که از این تعداد ۱۶۵ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و ICU مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۲۶ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

 

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۰۹ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۸۶۳ نفر است که از این تعداد ۱۶۵ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و ICU مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی همه هم استانی‌ها و مراقبت و دقت بیشتر در بخش موازین بهداشتی، توجه به فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلاء به این ویروس پیش رویم و در این صورت هم کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده‌های آنها به خطر نخواهد افتاد.

نظر شما
پرونده ویژه