پیام تبریک مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۰۹۷۹
پیام تبریک مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار
سید محمد طباطبایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید محمد طباطبایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نون القلم و مایسطرون

همانطور که خداوند در قرآن مجید می فرماید قسم می‌خورم به قلم و آنچه که قلم می نگارد، رسالت قلم و رسالت نگاشتن و آن کسی که قلم را در دست می‌گیرد یک رسالت خطیر است.

به مناسبت هفدهم مردادماه که روز خبرنگار نام‌گذاری شده جا دارد که تقدیر و تشکر کنم از اصحاب رسانه و مطبوعات و انشاالله بتوانیم در سایه همکاری، تعامل و همراهی که بین اصحاب رسانه و اداره کل ورزش و جوانان است، رسالت اصلی و اهداف اصلی که مد نظر این اداره کل که اعتلای ورزش، جایگاه ویژه، خاص و ماندگاری را در استان اصفهان و برای ورزش این دیار رقم بزنیم.

بنده وظیفه داشتم که در جمع همه عزیزان، خبرنگاران و اصحاب رسانه و  عکاسان محترم ورزشی حضور پیدا کنم و این روز گرامی رو به همه این عزیزان و زحمتکشان عرصه رسانه تبریک و تهنیت عرض کنم اما با توجه به شرایط خاصی که براساس ویروس کرونا در سطح کشور حاکم هست و با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که مسئولان امر و ستاد کرونا اعلام کردند ما بر این شدیم که از طریق پیام، این روز عزیز را خدمت اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض کنم.

اصحاب رسانه می‌توانند به عنوان بال و بازوی توانمند اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باشند، به عنوان کسی که سالیان سال در سطوح مختلف ورزش و در سطوح مختلف مدیریت ورزش حضور داشته است؛ می‌دانم که ورزش بدون حضور خبرنگاران ورزشی ماهیت اصلی‌اش را از دست خواهد داد.

عرصه ورزش، عرصه حضور حماسی خبرنگاران و یک آوردگاهی هست که اگر خبرنگاران در کنارش حضور نداشته باشند تهی از تمام ماهیت‌ها و وظایف اصلی‌اش خواهد بود. مطمئنا رسالت خبر در حوزه ورزش یک رسالت خطیر است که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همه حوزه های این اداره کل به آن اذعان دارند که خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه ورزش و خط مقدم توسعه ورزش حضور خواهند داشت و مطمئناً این حضور حضور پر رنگی خواهد بود کما اینکه این عزیزان همیشه بدون چشم داشت و با رویی گشاده و آغوش باز در کنار ورزش استان شان و دیار مصفای اصفهان بودند.

اداره کل ورزش و جوانان بر اساس نگاه راهبردی و ویژه‌ای که به ورزش و تدوین برنامه‌ها و اهداف داشته، خوشبختانه شورای راهبردی را تشکیل داده که درون شورا از اصحاب رسانه و جراید هم دعوت کردیم که در کنار اندیشمندان و در کنار سایر خردمندان، مدیران، اصحاب فن و دانش آموختگان ورزش بتوانند کمک شایان توجهی را به ورزش استان اصفهان داشته باشند و نظریات این عزیزان در شورای راهبردی ورزش اصفهان یک نظریات کارشناسی است که قطعا در کنار سایر نظریه ها و پیشنهادات در راستای بحث تصمیم سازی و تصمیم گیری برای ورزش استان اصفهان انشالله می تواند راهگشا باشد.

در پایان همه شما بزرگواران را به خدای منان می‌سپارم و امیدوارم که در کنار خانواده های محترمتان شاد و پیروز و سربلند باشید.

نظر شما