شهردار اصفهان:

توزیع عادلانه ۸۰ دستگاه اتوبوس شهری در ۳۰ خط اتوبوس رانی/ اتوبوس‌ها برای استفاده معلولین، ایمن شدند

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۱۰۵۱
توزیع عادلانه ۸۰ دستگاه اتوبوس شهری در ۳۰ خط اتوبوس رانی/ اتوبوس‌ها برای استفاده معلولین، ایمن شدند
شهردار اصفهان گفت: طبق عدالت اجتماعی 80 واحد اتوبوس را در 30 خط اتوبوس‌رانی توزیع خواهیم کرد. همچنین این اتوبوس‌ها برای استفاده معلولین شهر ایمن شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت الله نوروزی در برنامه «زنده رود» با اشاره به بهره برداری از 80 دستگاه اتوبوس شهری در اصفهان، گفت: امروز شاهد افزوده شدن 80 اتوبوس به ناوگان حمل ونقل شهری اصفهان هستیم . 20اتوبوس دیگر در مسیر ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی داریم.

وی ادامه داد: سال گذشته دولت اعلام کرد برای حمل و نقل عمومی اوراق شارکت میدهد و در شهرداری اصفهان توانستیم با همه پیچیدگی‌ها موفق به دریافت اوراق مشارکت به مبلغ 200 میلیون تومان باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سال گذشته قیمت هر واحد اتوبوس یک میلیون و 820 هزار تومان بود، تصریح کرد: هم اکنون قیمت هر واحد اتوبوس به 300 میلیارد ریال رسیده است. با ورود این اتوبوس‌ها در حمل و نقل شهری و و به دلیل امکاناتی که این اتوبوس ها دارند، مردم اصفهان در تابستان حمل و نقل آسانی راه خواهند داشت.

وی با اشاره به توزیع عادلانه این اتوبوس‌ها گفت: طبق عدالت اجتماعی 80 واحد اتوبوس را در 30 خط اتوبوس‌رانی توزیع خواهیم کرد. همچنین این اتوبوس‌ها برای استفاده معلولین شهر ایمن شده است.

شهردار اصفهان افزود: نیمی از 6هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری اصفهان، در بخش حمل و نقل صرف میشود و در آینده نزدیک تراموا را به حمل و نقل شهری اضافه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ۸۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا ۱۲ متری با استاندارد یورو ۴ و ظرفیت ۴۱ مسافر به ارزش ۲۲۵ میلیارد تومان امروز همزمان با عید غدیر خم به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز