ابتلای ۲۳ هزار و ۷۲۶ نفر به کرونا از ابتدای اسفند ۹۸ تا کنون/ آخرین آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۱۵۴۱
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۲۳ هزار و ۷۲۶ بیمار در بیمارستان های استان بستری شده و ۲۰ هزار و ۱۴۹ نفر نیز ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ بیمار بستری جدید داشتیم و ۸۷ بیمار نیز ترخیص شدند، ادامه داد: به این ترتیب از ابتدای اسفند تاکنون ۲۳ هزار و ۷۲۶ بیمار در بیمارستان های استان بستری شده و ۲۰ هزار و ۱۴۹ نفر نیز ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان ادامه داد: با اشاره به مرگ ۱۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان، گفت: جمعا ۸۶۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند که ۱۷۷ نفر آنها در آی سی یو بستری هستند و  ۹۶ نفر آنها با دستگاه های کمک تنفسی نفس می کشند.

وی با تاکید براینکه پیش بینی ما از وضعیت ابتلا و مرگ و میر بر اثر بیماری کووید۱۹ کاملا بستگی به شرایط اجتماعی و مراعات دستورالعمل های بهداشتی دارد، تصریح کرد: معمولا در بازه زمانی ۲ تا ۶ هفته آثار مراقبت یا عدم مراقبت مردم خودش را نشان می دهد، همانطور که افت نسبی بیماری حاصل استفاده از ماسک و رعایت بیشتر پروتکل ها است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و سیر نزولی را حفظ کنیم، در غیر این صورت ممکن است با افزایش ناگهانی مواجه شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز