رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد:

سعی کردیم رشد زیادی در شهریه نداشته باشیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۲۱۰۶
سعی کردیم رشد زیادی در شهریه نداشته باشیم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: در جهت کم کردن فشار مالی به خانواده‌ها مهلت سه ماهه پرداخت شهریه را قائل شدیم ضمن این‌که چک‌های سه ماه اول سال جاری با تاخیر اقدام به وصول شد.

کمک‌های کرونایی دولت به دانشگاه‌ها نرسید/ خبرنگاران می‌توانند کمک حال مدیران باشند

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛امیررضا نقش در نشست خبری گفت: خبرنگار به دلیل این که چشم ناظر و گوش شنوای مردم است یک مسؤولیت اجتماعی بزرگ بر دوش دارد که باید با ورود به مسائل اجتماعی به احقاق حقوق مردم بپردازد.

وی ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند کمک حال مدیران باشند تا بتوانند در قبال مسؤولیتی که برای جوانان و سایر اقشار جامعه دارند، فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تهدید کرونا را باعث فکر بیشتر دانست و افزود: تهدید این ویروس باعث شد که آن را به فرصت تبدیل کنیم، در دانشگاه آزاد نجف‌آباد هر هفته ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس برگزار می‌شد که با وجود ویروس کرونا و طبق ابلاغ به کلاس مجازی و آنلاین تبدیل شد؛ در ۸۵ روز ابتدای شروع بیماری کرونا و درگیری کشور با آن بالغ بر ۴۰ هزار کلاس آنلاین برگزار کردیم و توانستیم در همان هفته‌های اول مشکلات را حل کنیم.

نقش تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا آشفته شده است و دانشگاه آزاد نجف‌آباد نیز مستثنی نبود چون برای تامین ۹۰درصد از منابع مالی وابسته به خانواده‌ها و شهریه دانشجوها است البته سعی کردیم رشد زیادی در شهریه نداشته باشیم تا خانواده‌ها به مشکل برخورد نکنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در ادامه اظهار داشت: در جهت کم کردن فشار مالی به خانواده‌ها مهلت سه ماهه پرداخت شهریه را قائل شدیم ضمن این‌که چک‌های سه ماه اول سال جاری با تاخیر اقدام به وصول شد.

وی در پایان گفت: تا کنون از سوی منابع دولتی کمکی به دانشگاه نجف‌آباد نشده اما با پیگیری‌های انجام شده توانستیم از دو قرض‌الحسنه حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار کسب کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز