گوشی قاپ ها در اصفهان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۲۴۰۰
گوشی قاپ ها در اصفهان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 قاپ زن گوشی تلفن همراه و اقرار آنها به 33 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان گفت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه آنها به شیوه قاپ زنی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیق ازمال باختگان، بررسی نحوه سرقت های صورت گرفته و به کارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند سرانجام موفق شدند یکی از سارقان که دارای سابقه کیفری نیز بود را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، لب به سخن باز کرد و ضمن اعتراف به بزه انتسابی همدست خود و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کرد که این افراد طی یک عملیات دقیق و حساب شده در مخفیگاه های خود دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سارقان اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند اظهار داشت: متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که اموال مسروقه را به قیمت ناچیزی می فروختند تا بتوانند هزینه مواد مصرفی خود را تامین کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی 33 نفر از مال باختگان گفت: با تنظیم شکایت از سوی شاکیان این سرقت ها، پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ تُرکیان در پایان با بیان اینکه سارقان با انتخاب افراد جوان و نوجوان در مناطق خلوت و کم تردد اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه آنها می کردند اظهار داشت: در این خصوص به شهروندان توصیه می کنیم از به نمایش گذاشتن گوشی های هوشمند و قیمتی خود در انظار عمومی خودداری کنند چرا که این کار آنها باعث تحریک سارقان به ویژه سارقان معتاد برای ارتکاب سرقت می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز