بسته خبری حوادث؛

کشف ۱۰۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۸ کیلو تریاک در نائین/ انفجار ترقه در کاروان عروسی، پنج نفر را راهی بیمارستان کرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۳۰۹۲
کشف ۱۰۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۸ کیلو تریاک در نائین/ انفجار ترقه در کاروان عروسی، پنج نفر را راهی بیمارستان کرد
فرمانده انتظامی شهرستان "تیران و کرون" از انفجار ترقه در یک کاروان عروسی و آتش گرفتن یک سواری سمند و مصدومیت 5 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ یوسف بهرام پور اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد انفجار ترقه و آتش سوزی در یک کاروان عروسی در محدوده شهرک آزادگان شهرستان تیران و کرون بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه بر اثر انفجار مواد محترقه روی شیشه جلو و قسمت جلوی یک سواری سمند، خودرو دچار آتش سوزی می شود و ۵ سرنشین آن که ۲ نفر آنان کودک بودند نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل می شوند.

سرهنگ بهرام پور ادامه داد: علت کارشناسی وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از شهروندان خواست: در همه حال اصول و نکات ایمنی را رعایت کنند، از پرتاب ترقه و مواد محترقه دست ساز و غیر مجاز در مراسم ها و مسیر کاروان های عروسی اکیدا خودداری شود تا ان شاءالله شاهد وقوع این گونه حوادث نباشیم.

سرهنگ حسین پورقیصری با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک تصادف زنجیره ای در محور مجلسی-بروجن بلافاصله در محل حاضر و بررسی های کارشناسی خود را انجام دادند.

این مقام انتظامی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی تریلر با 2 دستگاه خودروی سواری سمند و پژو پارس برخورد کرده که براثر شدت برخورد یک نفر جان باخته و 4 نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، خاطر نشان کرد: کارشناسان تصادفات این پلیس علت اصلی این حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو پارس اعلام کردند.

کشف 108 کیلو و 800 گرم حشیش و 78 کیلو تریاک در نائین

سرگرد هادی کیان مهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل یکی از محورهای ارتباطی اصلی این شهرستان به یک سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 108 کیلو و 800 گرم حشیش و 78 کیلو تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد، بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مقابله با سوداگران مرگ همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال و هرگز به سوداگران مرگ اجازه جولان داده نخواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه