آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۲۲ مردادماه/ ۸۷۸ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان بستری شدند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۳۱۹۶
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در همین زمان تعداد ۱۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۴۸ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۱۵ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۸۷۸ نفر است که از این تعداد ۱۸۱ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نظر شما
پرونده ویژه