دستگیری پنج متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۴۰۳۸
دستگیری پنج متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز گفت: باتلاش محیط بانان پنج متخلف شکار و صید درمنطقه حفاظت شده کرکس نطنز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ اکبر عسکریان زاده مهابادی گفت: طی گزارش های مردمی یگان حفاظت محیط زیست این اداره حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده کرکس و شنیدن صدای گلوله متوجه حضور یک گروه متخلف شکار و صید می شوند که پس از کمین و تحت نظر قرار گرفتن متخلفین موفق می شوند پنج نفر شکارچی را قبل از شکار شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: از این متخلفان یک قبضه اسلحه جمگی سمینوف و دو قبضه سلاح شکاری دیگر و مقادیر مهمات و ادوات شکار را کشف و ضبط و پرونده متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی شهرستان نطنز تحویل داده شد.

وی گفت: بر اساس قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز نگهداری و حمل سلاح شکاری به طور غیر مجاز جرم محسوب گردیده و در راستای ماده ۱۸ قانون مذکور اسلحه و مهمات غیر مجاز به نفع دولت (وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) ضبط می گردد .

منطقه حفاظت شده کرکس نطنز با ۱۱۴ هزار هکتار وسعت یکی از زیباترین و بکرترین مناطق حیات وحش استان اصفهان است که از گونه های جانوری مختلفی برخوردار است. انواع جانوران وحشی اعم از خزندگان، پرندگان و پستاندارانی نظیر کل و بز، قوچ و میش وحشی، گراز (خوک وحشی )، گرگ، شغال، روباه، کفتار، گربه وحشی، پلنگ، تشی، پایکا و غیره در منطفه حفاظت شده کرکس وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز