مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

پیگیر بازگشایی سالن‌های نمایش هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۴۳۵۴
پیگیر بازگشایی سالن‌های نمایش هستیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه با فعالان نمایش اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد استانی مبارزه و پیشگیری از کرونا مبنی بر عدم اجرای نمایش در سطح استان در این بازه زمانی گفت: ما علاقه مند و پیگیر بازگشایی سالن‌های نمایش هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در جلسه با فعالان نمایش اصفهان با تاکید بر لزوم حمایت از اجرای نمایش در استان گفت: تئاتر از هنرهای دارای قدمت در اصفهان بوده و این شهر در هنر نمایش دارای سبک و مکتب است بنابراین همواره نگاه حمایتی نسبت به این هنر اصیل و ارزشمند داشته و داریم و تلاش می‌کنیم اجرای آن در اصفهان کمرنگ نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد استانی مبارزه و پیشگیری از کرونا مبنی بر عدم اجرای نمایش در سطح استان در این بازه زمانی تصریح کرد: ما علاقه مند و پیگیر بازگشایی سالن‌های نمایش هستیم و می‌توان با اجرای پروتکل‌های مربوطه، همچون استان تهران و سایر استان‌ها، اجرای نمایش داشته باشیم بنابراین لازم است تعاملات و گفتگوهای دقیق‌تری با حضور فعالان عرصه نمایش استان، با ستاد استانی مبارزه و پیشگیری از کرونا داشته و موارد و نکات مدنظر را مطرح و بر اساس مصوبات این ستاد اقدام نماییم.

وی همچنین با اشاره به جشنواره تئاتر اصفهان اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره بر اساس پروتکل‌های مربوطه و با تصمیم گیری فعالان این عرصه باشد.

در ادامه مدعوین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص چگونگی اجرای نمایش در زمان کرونا و نیز پیرامون نحوه برگزاری جشنواره تئاتر اصفهان پرداختند.

خاطرنشان می‌شود، جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فعالان نمایش اصفهان با حضور محمدعلی جعفری معاون امور هنری و سینمایی و بهزاد بابایی رئیس گروه هنری اداره کل 25 مرداد انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز