مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان:

المان‌ اشک و شمع در شهر اصفهان نصب می‌شوند

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۴۵۸۴
المان‌ اشک و شمع در شهر اصفهان نصب می‌شوند
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) المان‌های اشک و شمع در نقاط مختلف شهر اصفهان نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حسن مؤذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: یکی از وظایف سازمان زیباسازی، فضا سازی شهر به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است از این رو امسال با توجه به حساسیت شرایط و اهمیت موضوع عزاداری‌ها به دلیل شیوع کرونا، فضا سازی بیشتری در شهر انجام خواهد شد.

وی از نصب ۵۰ المان شمع در فضای شهری خبر داد و افزود: در المان‌های شمع کتیبه محتشم با متن مشهور «باز این چه شورش است که در خلق عالم است» نقش بسته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: به مناسبت ایام محرم همچنین بیش از ۲۰۰ المان اشک با جملات عربی و فارسی "یا قتیل العبرات" و "ای کشته اشک‌ها" در بزرگراه‌های شهر نصب می‌شود.

موذنی با بیان اینکه امسال بیش از دو هزار پرچم عمودی متحدالشکل در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب خواهد شد، گفت: بر روی این پرچم‌ها عبارت‌های «سلام بر حسین (ع)» و «سلام بر ابوالفضل (ع)» نقش بسته است.

وی خاطرنشان کرد: دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) نیز با طرحی مناسب با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بروز رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز