معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

رسانه‌ها خدمات دولت را با جدیت بیشتر معرفی کنند

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۴۸۹۳
رسانه‌ها خدمات دولت را با جدیت بیشتر معرفی کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: با توجه به نقش تحریم‌ها، بیماری کرونا و کاهش درآمدها، رسانه‌ها در معرفی خدمات دولت با جدیت بیشتر ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهارداشت: برغم تحریم‌های ظالمانه، کاهش درآمدهای نفتی و شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر زندگی مردم، خدمات عمرانی دولت ادامه داشته است.

حیدرعلی قاسمی تصریح کرد: در چنین شرایطی معاندین تلاش می‌کنند خدمات دولت نادیده گرفته شود و دولت و نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

وی افزود: دولت از نظام اسلامی جدا نیست بلکه جزئی از نظام است و خدمات و دستاوردهای آن دستاوردهای نظام است.

قاسمی تصریح کرد: دولت در راستای تامین زیرساخت‌ها،  خدمات عمرانی ارزنده‌ای در کشور و در استان اصفهان با بهره‌گیری از ظرفیت موجود وکمک بخش های خصوصی، تعاونی و عمومی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به فرصت هفته دولت در معرفی این دستاوردها، افزود: هفته دولت از یک سو فرصتی برای یادآوری و بهره گیری از ارزشهای دوران انقلاب و صفات اخلاقی شهیدان عزیز دولت رجایی و باهنر و زنده ‌نگاه داشتن راه و مرام این شهیدان به عنوان الگوهای معرفتی است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر این ایام فرصتی است برای بیان دستاوردهای دولت و نمایش پیشرفت و حرکت رو به جلو نظام اسلامی است و ضرورت دارد این خدمات تبیین شده و به تصویر کشیده شود.

قاسمی تصریح کرد: تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت عامل حفظ سرمایه‌های اجتماعی و تقویت اعتماد عمومی در شرایط دشوار کنونی است.

وی ادامه داد: در همین راستا از یک سو مدیران دولتی وظیفه دارند به نحو احسن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی این خدمات را تبیین کنند و به اطلاع جامعه برسانند و از سوی دیگر لازم است رسانه‌ها نیز با جدیت در انتقال و اطلاع رسانی این خدمات گام‌های موثرتری بردارند.

نظر شما