مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر به ۱۱۱ حادثه

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۴۹۵۱
امدادرسانی امدادگران هلال احمر به ۱۱۱ حادثه
امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پوشش امدادی حوادث هفته گذشته در جریان ۳۱ حادثه جاده‌ای ،سه حادثه شهری ،۷ مورد خدمات حضوری و پنج ۵ حادثه صنعتی و کارگاهی، امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علی محمد هاشمی گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پوشش امدادی حوادث هفته گذشته  در جریان  ۳۱ حادثه جاده‌ای ،سه حادثه شهری ،۷ مورد خدمات حضوری و پنج ۵ حادثه صنعتی و کارگاهی، امدادرسانی کردند.

وی گفت: همچنین در این مدت به ۲ حادثه ساحلی ،یک حادثه کوهستان و یک حادثه هوایی با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان امداد رسانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود : ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۰ تیم عملیاتی با به کارگیری ۴۷ دستگاه خودرو امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌ یادشده مشارکت داشتند.

بیش از چهار هزار امدادگر و نجاتگر، عضو جمعیت هلال احمر اصفهان هستند و این استان پارسال با سه هزار و ۸۳۴ ماموریت امداد و نجات بعد از مازندران در رتبه دوم کشوری قرار گرفت.

اصفهان  مُعین هشت استان هم‌مرز خود و منطقه ۲ تهران در مدیریت بحران حوادث احتمالی و جانشین مدیریت بحران تهران تعیین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز