مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان:

شهرداری اصفهان به کمک ورزش استان آمده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۵۱۴۱
شهرداری اصفهان به کمک ورزش استان آمده است
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: با همتی که شهرداری اصفهان در این راستا داشته و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان این مسیر توسعه فضاهای ورزشی را خواهیم پیمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد مجیری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی باغ غدیر؛ با گرامیداشت خاطره مرحوم پاکروان از چهره های عرصه ورزش و ارتباطات استان اصفهان، اظهار کرد: مرحوم پاکروان اسوه اخلاق و ارتباطات در عرصه ورزش بود.

 

وی با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی باغ غدیر ادامه داد: زمین های تنیس این مجموعه فرسوده بود و نیاز داشت که کاملا بازسازی شود و از همین رو سازمان ساماندهی مشاغل شهری این پروژه را اجرایی کرد؛ در همین راستا زمین چمن مصنوعی، هارد کورت، زمین والیبال و زمین بسکتبال در مجموعه ورزشی باغ غدیر ایجاد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: یک ماه و نیم پیش شاهد افتتاح و ترمیم 20 ورزشگاه در شهر اصفهان بودیم و افتتاح مجموعه ورزشی باغ غدیر هم در راستای توسعه فضاهای ورزشی شهر انجام شده است.

وی تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی در استان اصفهان پایین و کمتر از نیم مترمربع است که جزو فقیرترین استان ها در سطح کشور از این نظر هستیم.

مجیری بیان کرد: شهرداری اصفهان به کمک ورزش استان آمده است و دستگاه های دیگر و بخش خصوصی هم باید به همین صورت توسعه فضاهای وزرشی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: ساخت این مجموعه و مجموعه ورزشی کنار آن به همراه استخرهای باغ غدیر که مردم به آن اقبال دارند و در فضای پارک غدیر واقع شده، همچنین به علت سهولت دسترسی به پارکینگ این مجموعه می تواند بیش از پیش برای مردم قابل استفاده باشد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: با همتی که شهرداری اصفهان در این راستا داشته و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان این مسیر توسعه فضاهای ورزشی را خواهیم پیمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز