رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان:

شهرداری هشدار آسیب های اجتماعی شهر را به خوبی دریافت کرده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۵۱۴۳
شهرداری هشدار آسیب های اجتماعی شهر را به خوبی دریافت کرده است
رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان گفت: امروز در مناطق مختلف شهری شاهد افزایش آسیب های اجتماعی هستیم و این هشدار را شهردار اصفهان به خوبی دریافت کرده است که شهر درگیر مجموعه ای از آسیب های اجتماعی است که حاصل سال های خیلی دور و بی توجهی به بسیاری از نیازهای جامعه است؛ البته ما هم این هشدار را در شورا دریافت و اقدام به توسعه فضاهایی که به کاهش آسیب ها کمک کند، کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کوروش محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان درآیین افتتاح مجموعه ورزشی باغ غدیر اظهار کرد: شور و توسعه در شهر با حرکت مدیریت شهری شروع شده است. از مدیریت شهری اصفهان بابت آنچه در حوزه ورزش و توسعه ورزش همگانی انجام داده و کمک شایانی که به متولی ورزش استان در کلانشهر اصفهان می کنند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: از شهردار اصفهان به خاطر همراهی با مدیران و واحدهای مختلف در راستا توسعه فضاهای ورزشی قدردانی می کنم.

این عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: زمینی که امروز در اختیار شهروندان قرار گرفت، چندان استفاده ای نداشت اما با همراهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان این اتفاق افتاده و فضا بهبود پیدا کرده است؛ این کار در واقع احترامی است به شایستگی های مردم اصفهان که همواره ثابت کردند شایسته بهترین ها هستند و ما هم در شورای شهر پشتیبان این برنامه ها هستیم و افتخار می کنیم که از هر طرح و برنامه که در راستای توسعه ورزش همگانی باشد، حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه آهنگ توسعه سه سالی است با سرعت بالا در شهر اصفهان شروع شده است، ادامه داد: این اقدامات شهر را در حوزه عمران، حمل و نقل، اجتماعی و فرهنگی دگرگون می کند که امیدواریم شاهد توسعه در همه مناطق شهری اصفهان باشیم.

محمدی تصریح کرد: امروز در مناطق مختلف شهری شاهد افزایش آسیب های اجتماعی هستیم و این هشدار را شهردار اصفهان به خوبی دریافت کرده است که شهر درگیر مجموعه ای از آسیب های اجتماعی است که حاصل سال های خیلی دور و بی توجهی به بسیاری از نیازهای جامعه است؛ البته ما هم این هشدار را در شورا دریافت و اقدام به توسعه فضاهایی که به کاهش آسیب ها کمک کند، کرده ایم.

افتتاح ١٩ میلیارد ریال پروژه ورزشی در مجموعه باغ غدیر

گفتنی است مجموعه ورزشی باغ غدیر دارای پارکینگ اختصاصی است و در مجاورت رینگ سوم قرار دارد. اجرای این طرح در مدت شش ماه و با هزینه 19 میلیارد ریال انجام شده است. زیرسازی، حصارکشی، روکش زمین های بازی، تجهیز و ساخت جایگاه ورزشکاران و تماشاچیان از اقدامات صورت گرفته در این پروژه است.

نظر شما