عزم دادگستری استان اصفهان در برخورد با متعرضین به شریان های حیاتی انرژی کشور

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۵۲۰۱
عزم دادگستری استان اصفهان در برخورد با متعرضین به شریان های حیاتی انرژی کشور
معاون دادستان اصفهان در دیدار مسئولین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه بر عزم دادگستری استان در برخورد با متعرضین به شریان های حیاتی انرژی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در این دیدار مدیر منطقه اصفهان پس از تشریح وظایف و ماموریت های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه در تامین خوراک پالایشگاه ها و اهمیت صیانت از شریان های حیاتی کشور، گفت: آسیب به خطوط لوله مواد نفتی علاوه بر وقفه در عملیات سوخت رسانی و تأمین خوراک پالایشگاه ها، هزینه و تبعات زیادی اعم از زیست محیطی، اجتماعی، سیاسی و جانی را بدنبال خواهد داشت.

 

اورنگی بیان داشت: بدلیل عدم بازدارندگی احکام صادره مرتبط با سارقان و متعرضان، شاهد افزایش تعرض به خطوط لوله می باشیم که تخریب زیرساخت ها را در پی دارد و در این رابطه لازم است احکام و قوانین اصلاح شود.

 

محمد محسنی اژیه معاون دادستان اصفهان با تأکید بر لزوم گسترش تعامل بین شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان و دادگستری گفت: از این پس در ابتدای تشکیل پرونده های مرتبط سرقت از خطوط لوله مواد نفتی اطلاع رسانی صورت پذیرد، در خصوص بازدارندگی احکام صادره نیز این مسئله به صورت امنیتی دیده خواهد شد و تلاش می کنیم در این رابطه بدون هیچ گونه مماشاتی سخت گیری های بیشتری اعمال می شود.

وی اضافه کرد: پیشنهادات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان در جلسه مشترک با دادستان ها و مسئولان دادگستری های استان که به میزبانی منطقه اصفهان برگزار خواهد شد، مطرح و مصوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز