شیوع کرونا فرصت خوبی برای تحقق دولت الکترونیک در اصفهان است

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۵۴۰۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، شیوع کرونا را فرصت خوبی برای تحقق دولت الکترونیک دانست و تحقق هر چه بیشتر آن را ضروری برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، منصور شیشه‌فروش در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان آران و بیدگل افزود: کرونا به ما یاد داد که ظرفیت‌های خاموش و مورد غفلت را بازبینی کنیم که دولت الکترونیک یکی از این موارد مهم و مورد غفلت بود که در شرایط کرونایی توسعه یافت.

وی بیان کرد: داشتن بانک اطلاعات و راهبرد برای دستگاه‌ها بسیار اهمیت دارد و البته در این بین آموزش کارکنان هم بسیار ضروری است که باید جزو برنامه‌های دستگاه‌های دولتی قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: هر دستگاهی موظف است، ساز و کارهایی به منظور کاهش خطرهای احتمالی تدوین کند تا در هنگام بروز بحران دچار سردرگمی نشود.

سال گذشته ۳۰۰ هزار فقره ماموریت کوچک و بزرگ از سوی دستگاه‌های امدادی استان اصفهان در بخش‌های مختلف منجمله امدادرسانی در هنگام بروز حوادث، خدمات‌رسانی و تعمیرات شبکه‌های آب، برق و گاز انجام شد.

وی تصریح کرد: بیشتر صحبت‌های اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان از جنس کمبود اعتبار است، در حالی‌که دستگاه‌ها غافل از این هستند که خیلی از مسائل مطرح شده، جزو وظایف اصلی آنهاست.

به گفته شیشه‌فروش در جریان سفر امروز به شهرستان آران و بیدگل، طرح‌های پیشگیری از سیل و قنات‌ها مورد بازدید قرار گرفت که در سال‌جاری ردیف بودجه‌هایی مانند گذشته برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز