فرمانده انتظامی استان:

افتخار پلیس خادمی عزاداران است/ بسیج تمام امکانات پلیس برای برگزاری مراسمات عزاداری

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۵۵۳۸
افتخار پلیس خادمی عزاداران است/ بسیج تمام امکانات پلیس برای برگزاری مراسمات عزاداری
فرمانده انتظامی استان با توضیح اینکه ما تمام امکانات خود را بسیج می کنیم تا هیئت ها بتوانند فرهنگ عاشورا را معرفی کنند، گفت: تمام وجود پلیس برای خدمت به عزاداران بسیج می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سردار محمدرضا میرحیدری در همایش هیئات مذهبی شاخص ویژه محرم در خیمه گلستان شهدای اصفهان گفت: رسالتی که برای حفط این بیرق و عزداری بر گردن همه ما است، بسیار رسالت سنگینی است؛ اگر می بینیم که دشمنان متکب تشییع هر روز با یک رویکرد جدیدی برای مقابله با این مکتب با فعالیت های مختلف از جمله عرفان ها نوظهور به میدان می آیند، نشانگر ارزش کارهای هیئت ها است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: این برنامه ریزی ها نشانگر این است که بزرگترین مانع نظام استبکار برای چپاول دنیا، این جبهه و فرهنگ عاشورا است؛ دستان تک تک شما را باید بوسید که این علم علی رغم مشکلات متعدد همواره برپا نگه داشتید و ما ها مه مدیون شماها  هستیم.

وی افزود: همه ما مسئولان و دستگاه های کشور باید کمک کنیم با که این فرهنگ و نهضت با قوت و شکوه والاتری اسمترار داشته باشد.

سردار میرحیدری با توضیح اینکه برای برگزاری مراسمات امسال با نظرات مختلف و متعددی مواجهه بودیم، بیان کرد: کسانی که در هیئت ها و مساجد تربیت شدند چشمانشان به مراجع اعزام تقلید دوخته شده است و روشن ترین مسیر برای این راه این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا این جلسات ارشمند و مقدس را برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما افردای مغرضی هستند که توجهشان به خارج ها از مرزها است، در ابتدای امر دیدیم که چگونه با برگزاری عزاداری ها امام حسین مخالفت کردند؛ برخی ها که تحت شعاع فرامرزها و دنبال رو پیاده سازی نظرات دولت های غربی که به اسم مکتب ما بودند.

فرمانده نیروی انتظامی اصفهان با توضیح اینکه بی توجهی هایی که نسبت به مراقب های بداشتی اعلام می کنند به ضرر جامعه دینی و هیئات مذهبی ما است، تأکید کرد: در همین  ۱۰ روز گدشته سه معاندی که وابسته به خارج از کشور بودند و دنبال اهداف آن ها بود در این استان دستگیر کردیم؛ پلیس اطلاعات سه کیس را شهرستان های لنجان، تیران و دستگیر کرده است.

وی با بیان اینکه باید برای رعایت ابلاغ های ستاد کرونا و امنیت هیئت های مذهبی مراقبت و مواظب کنیم، تصریح کرد: ۲۰۰  نفر متخصصان و کارکنان در جبهه سلامت تاکنون جان خود را فدا کردند که این ضایعه مصبیت سختی برای جامعه ما است، سخت تر نشود، برای هر کدام از این عزیزان بیش از ۲۰ سال هزینه شده است تا به این جایگاه رسیدند و باید آن ها یاری دهیم تا با قوت بیشتری بتوانند رسالت خود را برای مقابله با کرونا انجام دهند.

افتخار پلیس خادمی عزاداران است

فرمانده نیروی انتظامی استات اصفهان تأکید کرد: افتخار پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس امینت و پلیس پیشگیری این است که در این مسیر مقدس که هیئت ها حرکت می کنند بتوانتد خادم باشد؛ همه ما بسیج شدیم تا در این سال که دشمن دنبال ایجاد دوگانگی در این مسیر است مراسمات عزداری امام حسین (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی با رونق بیشری برگزار شود.

بسیج تمام امکانات پلیس برای برگزاری مراسمات عزاداری

وی با توضیح اینکه ما تمام امکانات و وجودمان را بسیج می کنیم تا هیئت ها بتوانند فرهنگ عاشورا را به جوانان عزیزی که سرمایه این کشور هستند، معرفی کنند، خاطر نشان کرد: تمام وجود پلیس برای خدمت به عزاداران بسیج می شود و ما باید در این حوزه از هیئت ها کمک بگیریم؛ از ظرفیت پلیس یاران محرم و از وجود نوجوانان و جوانان عزادار برای امنیت ترافیکی استفاده می کنیم.

سردار میرحیدری افزود: همکاران ما در پلیس پیشگیری باید در این ایام امنیت منازل عزداران را هم برقرار کنند که باز هم در این زمینه باید از کمک هیئتی ها استفاده کنیم.

برخورد جدی پلیس با برهمزدگان نظم جلسات عزداری

وی با بیان اینکه شاید عده ای هستند که توجهات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی را ندارند، ادامه داد: دستگاه های امنیتی به جد در این زمینه رصد می کنند تا با مختلفاتی که از خارج از مرزها هدایت می شوند و اگر بخواهند باعث برهمزدگان نظم جلسات عزداری باشند با قوت برخورد لازم می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز