پیام استاندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۷۶۱۷
پیام استاندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
استاندار اصفهان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت. متن پیام استاندار به شرح زیر می باشد.

 

هفته دولت نمادی یادگار از همدلی ، اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سرافرازی،پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و تداعی گریاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

شهیدان رجایی و باهنر، تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند که مسئولان بایستی با الگو گیری از ویژگیهای انسانی،اخلاقی و رفتاری این شهیدان والا مقام در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با راه و مرام شهیدان رجایی وبا هنر، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری کرده و اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک سو آماج شدید ترین و بی رحمانه ترین تحریم های استکبار جهانی قرار گرفته و از طرفی با توجه به مظلومیت دولت در شرایط کنونی،تشریح و تبیین دستاوردهای شگرف و عظیم انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید و خدمتگذاری بی منت به مردم شریف لازم و ضروری است و بایستی با وحدت،همدلی،تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون در سال جهش تولید فراهم گردد و همچنین در شرایط بحرانی بیماری کرونا با همکاری دولت ومردم روحیه امید و نشاط در جامعه گسترش یابد.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کار گزاران دولت در استان تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ادامه راه شهدای دولت در نیل به پیشرفت و سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

امید است با شفافیت هرچه بیشتر در راستای پاسخگویی به مردم شریف استان در جهت کار آمدی بیشتر دولت و نظام گام های استواری برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز