رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان :

در این ایام با همه توان به آسیب دیدگان بیماری همه گیر کمک کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۸۴۰۴
در این ایام با همه توان به آسیب دیدگان بیماری همه گیر کمک کنیم
رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار آن بود که از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان حرکت‌هایی نو و حذاب در جهت توسعه و ترویج فرهنگ عاشورا انجام شود که این کار در حد انتظار نبوده است امید است که در روزهای باقیمانده تا پایان ماه صفر در این خصوص نیز شاهد اقدامات اساسی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفته‌ایم، در قرون متمادی بعد از قیام خونبار کربلاء شیعیان آن حضرت در هر زمانی به نوعی یاد و خاطره قیام آن امام معصوم را زنده نگهداشته و در سوگواری آن حضرت و خاندان و یاران باوفایش از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

وی افزود: آنچه بیش از همه باعث زنده ماندن این حماسه بزرگ در نزد همگان گردید عشق به امام حسین (ع) در قلب تمامی شیعیان در این ایام طولانی بوده است، همه شیعیان با عشق آن حضرت متولد گردیده و با عشق او به دنیای باقی رحلت می‌نمایند.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در این شرایط که به علت شیوع بیماری همه گیر برگزاری مجالس عزاری امام حسین (ع) با محدودیت‌هایی مواجه گردیده باید همگان بر احیاء عزای امام حسین (ع) در قلب خود و اندیشیدن به فلسفه و ابعاد قیام آن حضرت اهتمام همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: جا دارد که از تلاش‌های امناء مساجد- هیئت‌های مذهبی و مدیریت شهری اصفهان در ایجاد فضای مناسب ایام سوگواری سید و سالار شهیدان که ضمن رعایت دستورالعمل‌های ایمنی مراکز بهداشتی انجام گرفته صمیمانه تشکر نماییم.

معین اضافه کرد: باتوجه به ابعاد انسانی قیام کربلا و اینکه ما همه ائمه اطهار (ع) را به عنوان معدن رحمت و اصل و اصول کرامت می‌شناسیم جا دارد که در این ایام متعلق به امام حسین (ع) با همه توان خود در فکر کمک به هم نوعان و دستگیری از آسیب دیدگان بیماری همه گیر باشیم، باشد که براساس سیره آن بزرگان عمل نموده باشیم.

وی تصریح کرد: این موضوع خصوصاً از هیئت مذهبی با همت خود یاد امام حسین (ع) را در دل‌ها زنده نگه می‌دارند بیشتر مورد انتظار است، انتظار آن بود که از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان حرکت‌هایی نو و حذاب در جهت توسعه و ترویج فرهنگ عاشورا انجام شود که این کار در حد انتظار نبوده است امید است که در روزهای باقیمانده تا پایان ماه صفر در این خصوص نیز شاهد اقدامات اساسی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: روز پزشک را به همه پزشکان پر تلاش و متعهد شهر اصفهان و کشور ایران که در این برهه زمانی نهایت دلسوزی و تعهد خود را در درمان بیماران اخیراً ارائه نمودند به عنوان نماینده مردم صمیمانه تشکر و تقدیر نموده و برای تمامی آنان سلامتی و سعادت و موفقیت از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز