معاون استاندار اصفهان:

کار اساسی دولت‌ها بسترسازی برای فعالیت های مردمی است

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۸۶۰۷
کار اساسی دولت‌ها بسترسازی برای فعالیت های مردمی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به نقش دولت‌ها در حمایت از بخش خصوصی گفت: کار اساسی دولت‌ها، تسهیلگری و بسترسازی برای فعالیت های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حیدر قاسمی در آیین افتتاح چند طرح در شهرستان مبارکه افزود: هر رشد و توسعه‌ای صرفا از ناحیه دولت‌ها اتفاق نمی افتد زیرا اساسا کار اصلی حکومت‌ها تسهیلگری و زمینه‌سازی است.

وی ادامه داد: بسترسازی موجب می‌شود تا دیگران ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را به میدان آورند و زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی فراهم شود.

معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در اصل کار دولت‌ها مدیریت و سوق دارایی‌های مردم از قوه به فعل است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در تامین نیازهای جامعه تاکید کرد: این اقدام حرکتی ارزشمند و الگوساز برای دیگران است تا با بهره‌گیری از این الگوها سرمایه‌های خود را در راستای تامین نیازهای جامعه بکار گیرند.

قاسمی با اشاره به شرایط سخت جامعه تصریح کرد: در این شرایط، جامعه به سرمایه‌گذاری و تولید نیاز دارد و فراهم کردن بستر سرمایه گذاری توسط دولت و همچنین آوردن سرمایه‌های مردمی گامی در راه رفع مشکلات بوده و شایسته تقدیر است.

عصر امروز ۲ طرح بخش خصوصی شامل آغاز به کار جایگاه اختصاصی فرآورده های نفتی فردوسی با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و طرح تولید و پرورش بوقلمون گوشتی با ظرفیت ۱۳۴ تن در سال و اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان مبارکه به بهره‌برداری رسید.

همچنین هفت طرح شهرداری کرکوند با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و هشت طرح در شهر طالخونچه با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال شامل افتتاح فاز دوم پارک لاله، بومگردی نیازی، مرمت پل قدیمی، جدول گذاری، آسفالت، توسعه فضای سبز، نورپردازی میادین، زیباسازی و زمین والیبال ساحلی این شهر با حضور معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز