تابلوهای تبلیغات شهری به رنگ محرم/

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۹۰۱۰
تابلوهای تبلیغات شهری به رنگ محرم/
همزمان با آغاز ایام محرم، ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری به موضوع محرم، وفاداری یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا و نذر امام حسین(ع) اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ تابلوهای تبلیغات شهری به عنوان یک راه ارتباطی با مردم، هر 15 روز یکبار به بیان یکی از موضوعات شهری می‌پردازد که در نقاط مختلف شهر نصب شده و شهروندان را به خصوص هنگام قرمز شدن چراغ راهنما از هشدارها و مفهوم این تابلوها آگاه می سازد.

تعداد ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری در همین راستا همزمان با آغاز ایام محرم و عزاداری اباعبداله الحسین(ع) به موضوع محرم،  وفاداری یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا و نذر امام حسین(ع) از جمله نذر ماسک و نذر خون اختصاص یافت.

پیام های کربلا از جمله صبر پیشه کردن، جوانمرد بودن، نماز به پا داشتن و ... در قالب 24 طرح‌ گرافیکی توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی و پنج طرح با محوریت پیام‌های عاشورایی با شعار "یا حسین با حسین" از سوی اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سطح شهر نصب شده و مورد توجه شهروندان قرار می گیرد.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت طرح های ارائه شده در سطح شهر می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

چرا به سوگ مینشینیم

برگزاری مسابقه عاشورایی "چرا به سوگ می نشینیم؟"

مسابقه "چرا به سوگ می نشینیم؟" با محوریت گفتار عاشورایی امام موسی صدر در کتاب "سفر شهادت"  هفتم شهریور در فضای مجازی برگزار می شود.

فرهنگسرای پرسش وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به برگزاری مسابقه "چرا به سوگ می نشینیم؟" برگرفته از کتاب "سفر شهادت" اقدام کرده است.

این مسابقه ویژه افرادی که ذهن کنجکاو  و  پرسشگری دارند برنامه ریزی شده که در این راستا خواندن کتاب زیبای "سفر_شهادت" با محوریت گفتارهایی درباره واقعه عاشورا  از کلام امام موسی صدر ، توصیه می شود.

پادکست هایی از این کتاب انتخاب شده که علاقه مندان می توانند برای شرکت در مسابقه از 3 تا 6 شهریور با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای پرسش به آدرس  porsesh_esf هریک از پادکست های تهیه شده را گوش دهند و روز جمعه 7 شهریور در مسابقه مجازی "چرا به سوگ می نشینیم؟"  شرکت کنند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32351660 تماس حاصل کنند.

نظر شما