استاندار اصفهان:

مسئولان تا پایان کار دولت برای کمک به مردم تلاش کنند

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۹۳۶۴
مسئولان تا پایان کار دولت برای کمک به مردم تلاش کنند
استاندار اصفهان خطاب به مدیران استان گفت: باید بعنوان وظیفه دینی، قانونی و شرعی تا پایان کار دولت برای کمک به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی شامگاه روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهارداشت: دولت دوازدهم سخت ترین روزهای تاریخ مدیریت خود را می گذراند اما در فرصت باقیمانده باید تحول بزرگ، اساسی و انقلابی در تولید استان ایجاد شود.

وی گفت: علاقمند نبودم که بطور مجدد جلسه شورای اداری استان را بصورت مجازی برگزار کنیم و امیدواریم که جلسات بعدی را پس از نابودی کامل ویروس کرونا بصورت حقیقی برگزار کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ بعنوان سال جهش تولید ادامه داد: زیر ساخت های جهش تولید در اصفهان فراهم شد و تلاش ما بر این است که سرمایه گذاری در این استان سرعت یابد و موانع تولید را بر حسب فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید برطرف کنیم.

استاندار اصفهان افزود: همدلی و همکاری مدیران اداری و فرمانداران و هماهنگی بین بخش های اداری و سازمان ها برای حل مشکلات مردم و اهتمام ویژه بر کاهش بروکراسی اداری برای حل مشکلات مربوط به جهش تولید از انتظارات به حق است که باید در سرلوحه کار همه مدیران استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ساده زیستی، صرفه جویی و حذف هزینه های زائد در شرایط سخت اقتصادی از وظایف اصلی، قانونی و ملی همه مدیران است و کاهش ماموریت های روزانه و ترددهای غیر ضروری با خودروها و مدیریت خرید لوازم و تجهیزات اداری باید در سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد.

رضایی با تاکید بر اهمیت استفاده از دولت الکترونیک در استان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های دولت الکترونیک و توسعه آن یکی از وظایف مهم و اساسی دستگاههای اجرایی است که مد نظر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری نیز قرار دارد.

وی با تاکید بر تعامل سازنده همه فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان با نمایندگان مردم در مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهارداشت: وحدت کلامی و عملی برای خدمت بیشتر به مردم و پرهیز از تصمیمات جناحی که موجب ایجاد تنش و نا امیدی مردمی می شود باید در سرلوحه کار همه مسوولان قرار گیرد.

استاندار اصفهان گفت: مدیران استان باید روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۲ برای دیدار چهره به چهره و ملاقات‌های مردمی در محل خدمت خود حضور داشته باشند و حق برگزاری جلسه و رفتن به ماموریت را ندارند.

وی با بیان اینکه برگزاری ملاقات‌های مردمی و چهره به چهره موجبات افزایش رضایتمندی مردم از دولت و مسوولان را فراهم می‌کند بیان کرد: تا کنون ۲ هزار و ۵۹۲ ملاقات چهره به چهره و ۱۰۱ ملاقات الکترونیک توسط مدیران استان با مردم انجام شده و ۱۹ هزار و ۱۲۲ نفر از این طریق خدمت دریافت کردند.

تعهد ساخت ۴۱۵۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان تا پایان دولت در اصفهان

استاندار اصفهان گفت: برای ساخت چهار هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان تا پایان دولت دوازدهم متعهد شده ایم که سه هزار واحد از این خانه ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یک هزار و ۱۵۰ واحد دیگر برای افراد زیر پوشش کمیته امداد احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه مدیران باید در این زمینه برای ارائه زمین دولتی ارزان و رایگان به کمیته امداد و سرمایه گذاران در طرح اقدام ملی مسکن تلاش کنند.

رضایی بیان کرد: واگذاری طرح های نیمه تمام برای تکمیل و راه اندازی آنها در استان یکی از مصوبات و سیاست های دولت است که در قالب تبصره های بودجه بویژه تبصره ۱۹ باید استفاده شود.

وی با تاکید بر توجه همه مدیران به تبصره ۱۲ و فروش املاک مازاد خاطرنشان کرد: اجرایی کردن این تبصره یکی از ظرفیت های خوب برای سرعت بخشی به کارهای عمرانی و از اقدامات موثر در راستای حل مشکلات اجرایی است.

رضایی خاطرنشان کرد: همه مدیران استان باید دستاوردها و خدمات دولت را مستند سازی کرده و به مردم ارائه دهند.

برگزاری انتخابات مرحله دوم در ۲ شهرستان استان

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات مرحله دوم روز جمعه ۲۱ شهریورماه در شهرستانهای لنجان و سمیرم برگزار می‌شود گفت: اجرای دقیق قوانین و مقررات و رعایت قانون و اخلاق مداری در این انتخابات و همکاری با ستاد انتخابات استان و فرمانداران و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این ۲ شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: کنکور سراسری، ارشد و دکترا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار شد و مورد تاکید و تقدیر وزرای علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.

رضایی با قدردانی از همه عزاداران حسینی در برگزاری آیین های محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی اضافه کرد: رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی و نشان دادن شور و شعور حسینی در استان پهناور اصفهان بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: کادر درمان و پزشکان و پرستاران استان با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی صحنه‌های زیبا و بیاد ماندنی در مدیریت بیماری کرونا خلق کردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: وضعیت امروز این استان با اتخاذ تدابیر مدیریتی برای مقابله با ویروس کرونا، نسبت به سایر استان ها مطلوب‌تر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز