در هفته دولت انجام شد؛

بهره‌برداری از ۶ پروژه ورزشی در استان اصفهان

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷۲
بهره‌برداری از ۶ پروژه ورزشی در استان اصفهان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به تشریح پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان پرداخت و از بهره‌برداری 6 پروژه ورزشی در هفته جاری خبرداد.

محمد طباطبایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار برنا در اصفهان به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی اشاره کرد و گفت: در استان اصفهان 200 پروژه نیمه‌تمام وجود داشت که برخی از آنها بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و تعدادی از این پروژه‌ها در سال‌های 97 و 98 با اعتبارات دولتی و همراهی خیران به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در سال جاری نیز برنامه بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام داریم که همراهی بخش خصوصی و مجمع خیران استان را می‌طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در هفته دولت 6 پروژه ورزشی با حضور مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوان و نیز جمشید تقی زاده، معاون مجلس حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه گذشته پروژه‌های زمین چمن اردستان، سالن سرپوشیده دارک، سه پروژه زمین چمن در دولت‌آباد و استخر سرپوشیده شهرستان تیران کرون که توسط بخش خصوصی حمایت شد به بهره‌برداری رسید.

طباطبایی گفت: بابت این 6 پروژه بالغ‌بر 270 میلیارد ریال هزینه شده است، همچنین برای پروژه‌های سال جاری بالغ‌بر 52 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان‌های سطح استان توزیع کرده‌ایم که این امر بر اساس بازدید میدانی به همراه نماینده دولت در شهرستان و مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان از پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است که نسبت به میزان پیشرفت فیزیکی و اهمیت آن پروژه اعتبارات را تخصیص دادیم.

وی افزود: این نخستین بار بود که توزیع بودجه به این شکل صورت گرفت و با توجه به برنامه‌ای که داریم مطمئنا با این اعتبار بیش از 40 پروژه را در سال مالی 1399 به بهره‌برداری خواهیم رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به سرانه فقر سرانه ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از نظر سرانه ورزشی کشور رتبه بیست و سوم کشور را داشته و یکی از استان‌هایی است که کمترین سرانه در سطح کشور دارد.

طباطبایی افزود: با وجود اینکه پنج میلیون و دویست هزار نفر جمعیت این استان را تشکیل می‌دهند اما نسبت به جمعیت و سرانه 46 صدم درصدی که داریم فاصله زیادی با سرانه 3/1 درصدی کشوری وجود دارد بنابراین امیدواریم با همراهی دولتمردان و بخش خصوصی روز به روز در جهت توسعه و رشد زیرساخت‌های ورزشی استان قدم‌های مؤثری برداشته شود.

وی تصریح کرد: مبحث آمایش سرزمینی را در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در نظر گرفتیم و بنا داریم بر اساس پتانسیل‌های هر شهرستان پروژه‌های ورزشی را در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی قرار داده و از این ظرفیت‌های خوب بهره ببریم. به‌این‌ترتیب اگر جایی کلنگ زنی فضای ورزشی انجام شود مطمئنا همسو و هم‌راستا با برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان برای رشد و ارتقای ورزش استان در هر دو بخش همگانی و قهرمانی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز